Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill du vara med i en "dokusåpa"?

Forum > Off Topic > Vill du vara med i en "dokusåpa"?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Det finns ju tusentals reality shows/dokusåpor/lekprogram osv som går på tv. Finns det någon du skulle vilja vara med i och varför?

Finns det någon du inte skulle vilja vara med i, och varför?

När jag var lite yngre var min dröm att vara med i Big Brother, och egentligen är det lite det fortfarande för jag skulle vilja se hur det är att vara så pass isolerad (jag tror att jag skulle bli galen HAHA) men eftersom jag nu är i ett seriöst förhållande och har ett liv man inte riktigt kan ta 3 månader paus från, känns det som en ganska dum grej!

Jag skulle dock såsåsåååå gärna vilja vara med i Doobidoo XD Haha.

Ni då?

without something there is no nothing

13 nov, 2011 16:52

Celebikai
Elev

Avatar


"Stylisterna" som brukade gå på kanal5.se
Stylist är ju ett awesome jobb och det är typ den enda dokusåpan jag vill vara med i c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

13 nov, 2011 16:54

Luna 1
Elev

Avatar


Doobidoo! Gud, jag älskar det programet :'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

13 nov, 2011 16:58

Borttagen

Avatar


Det Okända.
Hahaha, fatta vad roligt det skulle vara XD

13 nov, 2011 16:58

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Jag brukar inte kolla på sådant, men jag skulle ändå aldrig vilja vara med i något på TV. Ugh, tänk att vem som helst kollar på en och vad man gör och dömer en. Nä, inget för mig. x3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

13 nov, 2011 17:12

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Luna 1:
Doobidoo! Gud, jag älskar det programet :'


Jag meeed ♥

without something there is no nothing

13 nov, 2011 17:15

Twix
Elev

Avatar


Nja, jag skulle nog inte vilja vara med i en dokusåpa, gillar inte riktigt dom... Men det skulle nog vara kul att vara med i typ F.R.I.E.N.D.S

13 nov, 2011 17:20

Borttagen

Avatar


Om jag hade kunnat sjunga fint hade jag velat vara med i glee... Men det kan jag inte. ;_;

OCH JA, JAG VET ATT GLEE INTE ÄR EN DOKUSÅPA MEN DET ÄGER SÅ MYCKET SÅ DET RÄKNAS SOM ALLT!

13 nov, 2011 17:22

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Robinson hade varit häftigt, eller fångarna på fortet!

Big Brother är definitivt ett av programmen som toppar listan på program som jag inte vill ha att göra med.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

13 nov, 2011 17:32

Borttagen

Avatar


Jag borde få vara med The Bad Girls club.

Det är vad mina vänner säger iallafall.

13 nov, 2011 17:35

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Vill du vara med i en "dokusåpa"?

Du får inte svara på den här tråden.