Stjärnsyster/bror
Forum > Off Topic > Stjärnsyster/bror
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Finns det någon av er som har en Stjärnsyster eller bror?
För er som inte veta vad det är, så är det en människa som heter exakt samma sak och är född samma dag år, ungefär samma tid som än själv. Bara för några dagar sedan hittade jag nästan min. Hon hette Anna Maria Winberg. Mitt namn är Anna Maria Kristina Winberg. Vi var däremot inte födda samma dag eller år. Men det var ändå ganska läskigt. Winberg är nämligen inte ett så vanligt efternamn, särskillt inte med "W" i början. Så har ni en stjärnsyster eller bror? ![]()
12 nov, 2011 19:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-12 kl. 19:17
|
|
Elley
Elev |
Det finns bara 2 i hela Sverige som heter Ellen Felixson, så det lär inte finnas någon som är exakt lika gammal osv x)
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 nov, 2011 19:17 |
|
whirlwinds
Elev |
12 nov, 2011 19:20 |
|
childhoodlight
Elev |
12 nov, 2011 19:21 |
|
Katla
Elev |
Medea är förskräckligt ovanligt namn, så, nej.
♏︎ 12 nov, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
Ingen i hela världen heter Melody Yousefi.
Melody kan det finnas flera av i västvärlden. Yousefi är lika vanligt som Svensson i Iran. Men ingen som heter Melody Yousefi. Fast en nära vän till min kusin döpte sin dotter efter mig :'3 childhoodlight - Ditt efternamn är über vackert O.O 12 nov, 2011 19:25 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Elley: Det finns bara 2 i hela Sverige som heter Ellen Felixson, så det lär inte finnas någon som är exakt lika gammal osv x) Ändrar mig, Det finns bara 2 Ellen Felixson i hela världen ^^
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 nov, 2011 19:26 |
|
expelliarmus
Elev |
Min kompis och jag är födda samma dag och samma år, ungefär samma tid, på samma BB. Fascinerande, indeed. Dessutom är hon europamästare + svenskmästare inom orientering (flera olika grenar inom orientering) bland ungdomar. Hon är med i svenska ungdomslandslaget. Åh gud, hon får mig att sakna orienteringen...
12 nov, 2011 19:32 |
|
Celebikai
Elev |
12 nov, 2011 19:32 |
|
si_tonks
Elev |
Tror inte att det finns någon mer än jag som heter Siri Skugge i alla fall Sverige.
Men scarhead på mugglis är född samma dag som jag, vet dock inte vilken tid, haha, det är ganska skumt. ![]()
12 nov, 2011 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen