Hur slutar man?
Forum > Off Topic > Hur slutar man?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej! Jag har en fråga...
Hur raderar man sin gubbe mugglarportalen? 12 nov, 2011 15:44 |
|
seamus
Elev |
Där man går till inställningar och gå längst ner och tryck på den.
Resten vet jag inte. Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
12 nov, 2011 15:46 |
|
Elley
Elev |
Tryck på "nyckeln" bredvid ditt namn till vänster på skärmen och scrolla längst ner så står det "Ta bort din användare..."
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 nov, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
Okej! Tack för att ni svarade!
12 nov, 2011 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen