Vad vi önskar att vi vågade
Forum > Off Topic > Vad vi önskar att vi vågade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sten
Elev |
Kan inte själv hitta en liknande tråd. Är samtidigt sämst på att leta.
Som rubriken - vad vi önskar att vi vågade. Jag önskar att jag vågade säga till mamma att jag vill klippa håret och tunna det en del och färgade det slitet rödorange och vara coolast i världen. Jag önskar jag vågade slösa lite mer pengar på sådant jag verkligen vill ha. Jag önskar jag vågade prata med Honom, åtminstone säga det där om att hans hår är fint och jag lovar jag ska sluta tjata om det nu. Jag önskar jag vågade lämna det jag inte mår bra av. Jag önskar jag vågade prata lite högre och inte vara så rädd för att låta pretentiös hela tiden. 11 nov, 2011 23:17 |
|
scarhead
Lärare |
11 nov, 2011 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
Jag önskade att jag vågade fråga mamma och över huvudtaget att färga håret brunt. Vill testa.
Jag önskar att jag vågade att prata mer. Är liksom blyg och det är det värsta jag vet. Sen mer. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
Jag önskar ingenting för jag är en vågad person
You either love it or hate it 8D 11 nov, 2011 23:28 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag önskar att jag vågade slå killarna i min klass. Eller i alla fall säga till dem när de säger elaka saker, ugh.
11 nov, 2011 23:33 |
|
linnvendela
Elev |
Jag önskar att jag skulle vågat vara smartare. Alltså visa hur smart man är, inte vara rädd för att klassas som tönt...
Jaha. 11 nov, 2011 23:33 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att jag vågade fråga honom rakt ut vad fan han menar med alla dessa blickar och leenden.
11 nov, 2011 23:39 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att jag vågade öppna mig
men jag är på god väg 11 nov, 2011 23:43 |
|
Amandan
Elev |
11 nov, 2011 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen