Blev faster inatt!
Forum > Off Topic > Blev faster inatt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Inatt/igår kväll blev jag faster, för andra gången, till en liten tjej.
Blev lite sur bara över att den lilla tjejen hade så bråttom och föddes 11-11-10 istället för 11-11-11. Men jag är superglad ändå! Tjejen har inte fått något namn än, men det kommer väll. Jag är redan moster x2 och faster sen innan, men det är alltid kul med barn ♥ Onödig tråd men jag var bara tvungen att spotta ut min glädje någonstans
11 nov, 2011 09:00 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 nov, 2011 09:28 |
|
Solkatten
Elev |
Grattis
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 09:48 |
|
Amandan
Elev |
11 nov, 2011 10:01 |
|
Mandy Diamond
Elev |
11 nov, 2011 10:35 |
|
kinshaw
Elev |
11 nov, 2011 11:01 |
|
childhoodlight
Elev |
11 nov, 2011 11:12 |
|
mitchan
Lärare |
11 nov, 2011 12:33 |
|
Dante
Lärare |
Vad roligt för dig, grattis!
11 nov, 2011 12:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jäklar vad kul! Grattis
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2011 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen