18 månader!
Forum > Off Topic > 18 månader!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erfa
Rektor |
Hej Mugglis!
Det är visserligen imorgon det är 11/11/11, men Idag firar jag och Li 18 månader! Jag är så lycklig! Vi firar med att äta paj och titta på Robinsonfinalen! Spoiler: Tryck här för att visa! Snart ska vi nog spela lite Lego Harry Potter, om jag kan övertala henne..... Hur firar ni idag, Mugglis? 10 nov, 2011 21:50 |
|
leumas vän
Elev |
10 nov, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
^
^ Grattis till er! Och ja det var helt klart rätt person som vann hela skiten, tycker jag. Favoriten från start, i princip. Legospelen. ♥ 10 nov, 2011 21:53 |
|
mitchan
Lärare |
10 nov, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Grattis, Grattis!
10 nov, 2011 21:57 |
|
GinnyOlivia
Elev |
10 nov, 2011 21:59 |
|
kinshaw
Elev |
10 nov, 2011 22:13 |
|
cannedcorn
Elev |
10 nov, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
GRATTIS
10 nov, 2011 22:20 |
|
superman
Elev |
Ett och ett halv år, grattis!!
10 nov, 2011 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen