Vi i femman!
Forum > Off Topic > Vi i femman!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag (10 Nov) gick "Vi i femman" av stapeln, idag var det uttagningar på nätet där ca. 4000 klasser är med!
Vi är nu några mugglisar som insåg att vi tävlar med våra klasser, så vi vill uppmärksamma detta, för det skulle väl vara kul om någon från mugglis och dennes klass vann eller kom långt i "Vi i femman"? Så jag kommer göra en lista här med mugglisnamn + skola (frivilligt) så kan ni mugglisar peppa oss, för någon av oss ska ju vinna med våra klasser, eller hur? (Kom ihåg att inte skriva något dåligt till en viss person, detta är till för att peppa oss mugglisar) Uttagnings-frågorna går att hitta här: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3033 Mugglisar som deltar: Miyuki Luna 1 scarhead 10 nov, 2011 19:31
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 19:36
|
|
Luna 1
Elev |
10 nov, 2011 19:32 |
|
Fang
Elev |
JAg hade det förra året och fick 19 (av 25) i medelresultat.
10 nov, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
^
^ Jag veeet! Det är helt åwsum! :3 10 nov, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
Jag var med förra året, fast våran klass var typ för dåliga... ^^
10 nov, 2011 19:35 |
|
scarhead
Lärare |
10 nov, 2011 19:36 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha yeah. c:Jag var med förra året, fast våran klass var typ för dåliga... ^^ ![]()
10 nov, 2011 19:39 |
|
Luna 1
Elev |
ALLTSÅ GUD TÄNK OM NÅGON AV OSS TRÄFFAR PÅ TYP EN RADIO TÄVLING ELLER I TV OCH SÅ BLIR DET HELT MUGGLIS!!! OCH LIKSOMM AJIBVhjKVABIHKB!
Tumblr.
10 nov, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
^ JAAAAH, JAG VEEEET!
10 nov, 2011 19:41 |
|
scarhead
Lärare |
ALLTSÅ JA HERREGUD
HOPPAS VÅR KLASS KLARAR SIG SÅ LÅNGT ATT JAG HAR EN CHANS ATT MÖTA NÅGON AV ER hoppas, hoppas, HOPPAS! 10 nov, 2011 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen