Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] JUL-tråden! :D

Forum > Off Topic > JUL-tråden! :D

Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar


(Det finns förmodligen några jultrådar, men själv har jag inte hittat någon som kompletterar hela julen. Förlåt om det finns)

Jo, förra året så blev julen inte jätterolig för mig, jag kände ingen riktigt julstämning och jag tror det beror på att jag inte längtade speciellt mycket efter den. Den kom bara helt plötsligt.
Så det är därför jag skapade denna tråd, jag tänkte att vi alla mugglisar tillsammans ska längta och sprida julstämning. Och även diskutera om julen när den varit.

Så i den här tråden ska man kunna:

* Skriva önskelistor (man kan skriva både en orealistisk som man vet inte kommer hända och en realistisk som man helt enkelt hoppas på att få. Man behöver inte skriva båda, det är bara en kul grej )

* Ge tips på julklappar till dom som frågar.

* Tipsa om gott godis/mat som man själv kan göra till julen.

* När julen har varit, lägga upp bilder/skriva vad man fått för julklappar.

* Lägga upp bilder på din julgran när du pyntat den.

* Helt enkelt sprida julstämningen!

10 nov, 2011 18:56

Ginnyy
Elev

Avatar


Jag skapade den här tråden för några månader sedan, just för att skapa julstämning, hålla den igång och givetvis diskutera julen och så också!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=7767&page=1

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

10 nov, 2011 19:06

sandralovgood
Elev

Avatar


jag vet int

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi289.photobucket.com%2Falbums%2Fll217%2Fkasta_kotten%2Fhundar%2FWilma1.jpg

10 nov, 2011 19:09

Cyachi
Elev

Avatar


Låser eftersom Ginnyy länkade en aktiv tråd med precis samma syfte.

10 nov, 2011 19:13

Forum > Off Topic > JUL-tråden! :D

Du får inte svara på den här tråden.