life of Bellatrix
Forum > Fanfiction > life of Bellatrix
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
18 okt, 2010 19:43 |
|
Library
Elev |
Typ inte jag heller :O
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 19:45 |
|
MoatheMAGIC
Elev |
sorry tänkte inte på det
27 okt, 2010 15:15 |
|
MoatheMAGIC
Elev |
Skrivet av MoatheMAGIC: Titel: Bellatrix som liten Språk: Svenska Typ av text: Fanfiction Antal kapitel hittills: 1 Färdigskriven: Nej!!!! Beskrivning: Bellatrix föddes den 18 nov 1983 i en liten stad som hette Hogsmeade. Hon hadde bara sin mor och hon brydde bara om Narcissa. Det var hennes favorit Bellatrix hatade sin syster. Hon hatade hela sin släckt, för dom brydde sig bara om Narcissa Bellatrix hade aldrig någon att vara med hon satt på sitt rum och förstörde alla sina dockor ryckte av huvudena på dem. Bellatrix skolkade från sina lektioner och då mötte hon Tom riddle dolder dom blev snabbt vänner och smedde planer att bli av med Narcissa. För ingen av dem gillade hon Bellatrix hatade henne för hon tog upp all uppmärksamhet och Tom riddle för att hon dumpade honom.Dom läste böcker och försökte komma på vad dom kunde göra för hemska saker. Tom riddle kom på att starta ett brödraskap. Dom kallade sig dödsätarna dem fick märken på västra sidan dem skapade dödsmärket.Dom fick aldrig tag i Narcissa utan dem fick tag på lilly och james potter för det fans en dödsätare som hatade james för han retade honom han tog kvinnan han älskar Tom riddle böt namn till...Voldermort. Dödsätarna bröt sig in i Lilly och James potters hus dom förstörde alt dem dödade James först Lilly sprang och hämtade Harry hon stängde dörren Voldemort sa någon besvärlese och dörren flög upp. Lilly skrek Voldemort dödade henne men när han skulle döda Harry han dog inte. Voldemort och hans anhängare flydde och harry satt ensam kvar... Harry satt där och Dumbledore kom han hämtade honom och sökte upp hans släckt.Han fan Mr och Mrs Dursley han växte upp där från när han var 1 till när han var nästan 11år då kom det en massa brev till Harry mr och mrs Dursley viste att Harry var trollkarl och de ville att det skulle vara hemligt.Så mr Dursley brände upp Harrys brev ugglorna kom med fler och fler brev för var dag som gick tills det blev söndag då satt alla på en stol utom Harry som delade ut kakor då Mr Dorsley Doddley var det va för specielt med söndag.Doddley viste inte det viste Harry han sa -Det är därför det inte kommer post på söndagar. -det stämer Harry.inte ett förbanat brev idag.Nej du inte ett.sa mr Dursley plötsligt! det kom ett brev på Mr Dursleys kaka och han gjorde en ful grimage och det bara flög brev hit och dit upp och ner Mr Dursley skrek - vi flyttar långt bort där dom inte hittar oss. och så blev det mr och mrs dursley +Harry och Doddley flyttade till ett torn av något slag där sov dem och slapp alla breven som kom varje dag men idag fylde Harry år men ingen brydde sig att Harry fylde dom brydde bara om Doddley och han fick en massa presenter men Harry fick inte en enda Harry låg på det kalla golvet han hade ritat en tårta på golvet och önskade att han kulle få tillbaka sin familj plötsligt...kom någon och slog in dörren jag lömde mig bakom väggen Doodly han bara satt där och var livrädd de va jag med men han visade det väldigt tydligt mannen som kom in frågade om han var harry men han sa -jja ag ääär i inte hh harry,sa Doodly skräckslaget jag vågade inte gå frammen det gjorde jag -det är jag,sa jag jag visste inte vad jag skulle ta mig till jag var livrädd han gav mej ett paket jag frågade -Är den här till mej? -Ja, rädd för att jag suttit lite på den men jag tror den makar gott ändå. 27 okt, 2010 15:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-01-30 kl. 15:54
|
|
leumas vän
Elev |
27 okt, 2010 21:08 |
|
MoatheMAGIC
Elev |
TACK
De va min vän som kom på det 4 nov, 2010 15:44 |
|
veravoff1
Elev |
bravo(till din vän asså)
ps. det var INTE ironiskt menat Läs min fanfiction "only time will tell" 15 mar, 2011 21:00 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
mera mera
Elev 11 dec, 2012 15:06 |
|
ginnywatson
Elev |
dat stavning
11 dec, 2012 22:32 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
mera jag gillar
Elev 12 dec, 2012 07:27 |
Forum > Fanfiction > life of Bellatrix
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen