11/11 2011
Forum > Off Topic > 11/11 2011
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Imorgon blir det den 11/11 2011. Då klockan 11 över 11 blir det väldigt mycket ettor. Och jag kom just på att jag är väldigt nära att ha 1111 inlägg så då får jag se till att göra så många inlägg tills imorgon. Ska ni göra nåt extra ettigt imorgon?
EDIT: Oj har visst gjort för många inlägg. 10 nov, 2011 16:20
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 19:31
|
|
Solkatten
Elev |
Näh, det har jag inte gjort
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 nov, 2011 16:23 |
|
Salazar1
Elev |
Nä, jag ska nog nte göra något speciellt förutom att gå runt med Tonks-nea1 och skrika att DH2 kmr ut på dvd!!
Slytherin Pride 10 nov, 2011 16:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salazar1: Nä, jag ska nog nte göra något speciellt förutom att gå runt med Tonks-nea1 och skrika att DH2 kmr ut på dvd!! När gör den det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 nov, 2011 16:26 |
|
Salazar1
Elev |
Imorgon om jag inte har fel!
Slytherin Pride 10 nov, 2011 16:27 |
|
scarhead
Lärare |
10 nov, 2011 16:28 |
|
vevve_puff
Elev |
^
Det räknas tycker jag Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 10 nov, 2011 16:40 |
|
linnvendela
Elev |
Vi ska ha 11-11-11-fest eller något...O.o
Jaha. 10 nov, 2011 16:42 |
|
baramin
Elev |
Nej. Kanske baka 11111111(eller något)-kladdkaka och äta, om jag får för mig att skolka. (fast det skulle jag ju absolut aldrig göra.)
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 16:45 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag är rädd att jag kommer missa att kolla klockan precis 11:11 11/11-11... Men jag ska försöka. Fett coolt.
10 nov, 2011 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen