Kunskapsskolan/gymnasiet?
Forum > Off Topic > Kunskapsskolan/gymnasiet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LovisaB
Elev |
Är det någon MPare som har gått/går i kunskapsskolan eller kunskapsgymnasiet?
Jag gick i kunskapsskolan från 6an till 9an och sedan gick jag på kunskapsgymnasiet ^^ 18 okt, 2010 14:16 |
|
Library
Elev |
Aldrig hört talas om det (a)
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 16:44 |
|
LovisaB
Elev |
haha ok XD det kanske inte finns någon där du bor?
18 okt, 2010 16:49 |
|
Library
Elev |
Nope, ett gymnasium och två grundskolor (a)
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 16:54 |
|
APELSiiN
Elev |
18 okt, 2010 17:28 |
|
Library
Elev |
Inte där jag bor i så fall ^^
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 17:35 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Library: Inte där jag bor i så fall ^^ Nä kanske inte just överallt men tex i Skåne finns där några stycken inte i just varje samhälle ![]()
18 okt, 2010 17:36 |
|
Library
Elev |
Hehe, nä, det förstås
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 17:37 |
|
Oskan
Elev |
Har aldrig hört talas om det ^^
"May the force be equal to mass times acceleration" 18 okt, 2010 22:00 |
|
dixan
Elev |
Vad är det för något? Är de som alla andra skolor eller?
22 okt, 2010 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen