Sorteringshatten
Forum > Harry Potter > Sorteringshatten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Om ni gick på Hogwarts, vilket tror ni ert elevhem då skulle bli? Jag tror ganska starkt på att mitt skulle bli Hufflepuff.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 19:32 |
|
felix felicis
Elev |
9 nov, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw, tror jag. Men kanske Gryffindor
9 nov, 2011 19:38 |
|
Somnium
Elev |
9 nov, 2011 19:40 |
|
Twix
Elev |
Förmodligen Ravenclaw...
9 nov, 2011 19:47 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
Jag tror väldigt starkt på Ravenclaw. Det är där jag alltid har tyckt mig höra hemma =)
But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 9 nov, 2011 19:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Slytherin
Det har hänt att jag många gånger spekulerat kring alla. Någon period sa jag att jag var en solklar Slytherin-Gryffindorblandning, sedan tvekade jag kring om det var Slytherin eller Hufflepuff... Idag kämpar jag för att få fram Ravenclaw-powern inom mig för jag vill vara lite Ravenclaw (ser upp till elevhemmet). Men hatten hade känt att jag är en Slytherinare och jag känner att elevhemmet har varit min rätta plats i väldigt många år nu. ...kommer ihåg när jag tog bort Gryffindor-användaren Tory Potter från Hoggy och gjorde Pocahontaz följt av Antic i Slytherin - när det valet väl gjordes så kändes det rätt. Fullständigt rätt! Jag ogillade stilen på elevhemsfrågorna i alla test eftersom dessa hänvisade till att Slytherinare skulle vara elaka men jag insåg snabbt att jag kan vara den som visar att en Slytherinare kan vara så mycket mer och så mycket annat! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 nov, 2011 19:48 |
|
Solkatten
Elev |
Mina bröder tror jag skulle hamna i Gryffindor, haha
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 19:50 |
|
IamAK
Elev |
hufflepuff eller ravenclaw.
9 nov, 2011 19:53 |
|
LoonyMe
Elev |
9 nov, 2011 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen