Födelsedagspresent i efterskott!
Forum > Off Topic > Födelsedagspresent i efterskott!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 15:24 |
|
Celebikai
Elev |
9 nov, 2011 15:26 |
|
Borttagen
|
Snyggt!
9 nov, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
yeeay!
jag var först lite orolig över att det ena hålet hamnade för nära det andra, och att det andra hålet hamnade för långt ner... Men jag är nöjd. 9 nov, 2011 15:29 |
|
Salazar1
Elev |
Supersnyggt
Slytherin Pride 9 nov, 2011 15:29 |
|
Cyachi
Elev |
Passar dig super!
9 nov, 2011 15:30 |
|
vevve_puff
Elev |
snyggt
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 9 nov, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
Tack alla
9 nov, 2011 18:34 |
|
Ginnyy
Elev |
9 nov, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
^Gör't!
Jag var rädd även för att det skulle bli fult, inte passa mig, eller se konstigt ut när det inte ser lika dant ut på båda öronen, men nej det är bara snyggt. 9 nov, 2011 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen