Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni?

Forum > Off Topic > Vad tycker ni?

Användare Inlägg
AndromedaBlack
Elev

Avatar


Ska tjejer se naturliga ut eller ha smink?

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy

8 nov, 2011 21:12

IamAK
Elev

Avatar


man får väl se ut hur man vill.

8 nov, 2011 21:14

Amandan
Elev

Avatar


^ preciis!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

8 nov, 2011 21:14

MonsterCookie
Elev

Avatar


Det beror på vad de vill Tycker dock att för mycket smink inte är fint... Själv använder jag inget alls :33

wolfstar deserved better.

8 nov, 2011 21:14

Ida S
Lärare

Avatar


Det viktiga är väl att man själv känner sig bekväm, vissa är det med smink och andra inte, oavsett så tror jag det är då man är som vackrast =)

"we live together, and harry does all the cooking."

8 nov, 2011 21:16

AndromedaBlack
Elev

Avatar


tycker också att man bestämmer själv

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy

8 nov, 2011 21:19

Borttagen

Avatar


Själv är jag gothare, så jag och mina vänner brukar ha rätt mycket smink när vi känner för det.

Men självklart så skall man bestämma själv! Man är snyggast när man själv tycker att man är snygg. =)

8 nov, 2011 21:24

Li
Biträdande rektor

Avatar


Tycker som andra att det är upp till var och en vad man vill, men sedan är det ju också väldigt individuellt vad man tycker är snyggt/inte snyggt osv. Jag personligen tycker att jag är tiotusen gånger snyggare med smink och därför är jag alltid sminkad när jag går ut någonstans (inte jättemycket, men lite, sådär) och jag tycker att andra oftast är liite snyggare med smink också : )

Önskar dock att jag inte tyckte att jag var så mycket snyggare med smink, för det skulle spara massa tid på morgonen om jag bara kunde gå ut som jag är -___-

without something there is no nothing

8 nov, 2011 21:34

Borttagen

Avatar


Det är naturligtvis upp till var och en att ha som man själv vill. Bryr mig inte om hur alla andra har, men jag tycker fortfarande det är vackrast med en naturlig look, även om jag själv inte är den allra vackraste som kan gå runt i det varje dag ^^,

8 nov, 2011 21:38

Forum > Off Topic > Vad tycker ni?

Du får inte svara på den här tråden.