sista filmen
Forum > Harry Potter > sista filmen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Liva11
Elev |
nu har ju det sista filmen kommit ut, det är bra och dåligt tycker jag. det är en bre film och allt går bra för dom men det kommer ingen mer Harry Potter film nu.
Liva11 8 nov, 2011 16:24 |
|
Nessie00
Elev |
jag vet, jag blev så lessen när jag såg sista filmen, inte bara för att vissa dog utan även för att det var slut. Men egentligen kan inte HP ta slut, inte förrän vi slutar älska det, och det kommer aldrig att hända!
EXTERMINATE!!! 8 nov, 2011 16:40 |
|
Liva11
Elev |
nej det tar aldrig slut men det kommer inte mer. förutom böckerna om när Harry var liten
Liva11 8 nov, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Liva11: nej det tar aldrig slut men det kommer inte mer. förutom böckerna om när Harry var liten ska det komma böcker om det? 8 nov, 2011 16:54 |
|
Solkatten
Elev |
Jag grät under filmen för den var så sorglig och sen efter för att det var slut :'(
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 11:33 |
|
Vingen
Elev |
Det blir roligt att se den igen, även om den är sorglig. Även om det inte kommer några fler filmer eller böcker nu, så tar det inte slut ändå. Så länge vi fortsätter att vara nördar kommer det aldrig att ta slut!
Don't forget to be totally awsome. 9 nov, 2011 12:17 |
|
Solkatten
Elev |
Man kan ju köpa den på headweb.com. Det är inte så dyrt, men man kan bara behålla den i ett dygn.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 12:34 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Liva11: nej det tar aldrig slut men det kommer inte mer. förutom böckerna om när Harry var liten ska det komma böcker om det? Det har kommit en bok, om James och Sirius, tre år före Harry föddes. 9 nov, 2011 14:20 |
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 15:32 |
|
joel9324
Elev |
Fast det är ju inte slut än, magin finns kvar och världen, filmerna, bökerna med mera!
9 nov, 2011 15:45 |
Forum > Harry Potter > sista filmen
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen