Stöd- och pepptråden
Forum > Off Topic > Stöd- och pepptråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Här är tråden för oss som känner för att fjäska lite själviskt för att kunna för stöd eller peppning när man behöver det! Kanske behöver man bara lite uppmärksamhet sådär för en stund!
Tala om varför man behöver stöd eller pepp och om man vill ha det, så finns det en massa fina mugglisar därute som bara vill ösa över en med det! Ibland behöver man vara lite ego! Jag behvör börja! Imorgon ska jag göra en röntgen av huvudet.. Det är inte första gången, men är ändå så himla nervös och alldeles borta..
7 nov, 2011 21:41 |
|
MonsterCookie
Elev |
wolfstar deserved better. 7 nov, 2011 21:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Elevråd imorgon och det är under franskan, det är aproximativt 3 gången det händer på en kort period så jag har helt säker väldigt dålga omdömen i franska u, fick dåligt på provet och jag brukar vara bra.
7 nov, 2011 21:56 |
|
Somnium
Elev |
Imorgon ska jag påbörja min KBT "behandling".
Är skitnervös och rädd, men samtidigt... Glad? Över att få hjälpen jag troligtvis behöver. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
7 nov, 2011 21:58 |
|
popohaejo
Elev |
7 nov, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
Jag har franska prov på onsdag och utvecklingssamtal + doktorsbesök.
Ursh jag tror verkligen inte att jag kommer stå ut med allt det här utan att tröst äta xD 7 nov, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Imorgon borde jag plugga och det behövs otroligt mycket pepp för att få mig att plugga. xD
7 nov, 2011 22:23 |
|
leumas vän
Elev |
På fredag nästa vecka ska jag operera mig. Fast jag är bara rädd för smärtan av sprutan än själva operationen. xD
7 nov, 2011 22:25 |
|
expelliarmus
Elev |
Dom närmsta dagarna väntar fyra besök på ABC-kliniken. Jag orkar inte!
Tisdag - provtagning Onsdag - gruppsamtal & bildterapi Torsdag - samtal med min behandlare
7 nov, 2011 22:59 |
|
Elderwand
Elev |
^ Det kommer ordna sig! Jag är säker på att det blir lättare efter hand, det brukar det bli. De är ju till för att hjälpa, inte skada, så förhoppningsvis blir det bra i slutändan. You can do it, girl! ♥
7 nov, 2011 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen