Jag har en burtongångare.
Forum > Off Topic > Jag har en burtongångare.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
7 nov, 2011 21:10 |
|
Celebikai
Elev |
7 nov, 2011 21:10 |
|
mitchan
Lärare |
7 nov, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Tim Burton :3
7 nov, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Och jag har en Tintin-gångare..
FACE THAT! XD 7 nov, 2011 21:22 |
|
baramin
Elev |
Snygg. Är lite avundsjuk, faktiskt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 nov, 2011 21:22 |
|
Borttagen
|
Trodde först att den här tråden hette: Jag vill ha en tå nagel o.o Euwk!
7 nov, 2011 21:30 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Bilden började med att jag sa "Jag vill ha en Tim Burton." och lade sedan till på skoj "Som husdjur."Jag gillar Tim Burton :3 :'D ![]()
7 nov, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Jag vill också ha en Tim Burton! >.<Skrivet av Borttagen: Bilden började med att jag sa "Jag vill ha en Tim Burton." och lade sedan till på skoj "Som husdjur."Jag gillar Tim Burton :3 :'D 7 nov, 2011 21:34 |
|
cannedcorn
Elev |
7 nov, 2011 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen