Kladdkakans dag!
Forum > Off Topic > Kladdkakans dag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Som alla vet är det nämligen Kladdkakans dag idag! Guud, var tvungen att göra en tråd om detta. Men jag älskar kladdkaka (verkligen
Så jag tycker att vi ska hedra Kladdkakan. ![]() *applåder* så syftet med denna träd är att vi ska hedra Kladdkakan!!
7 nov, 2011 19:29 |
|
Somnium
Elev |
Är det? :o
Had no idea..... :c Får ta det imorgon istället då c; http://slytherinunicorn.tumblr.com/
7 nov, 2011 19:29 |
|
Piggy
Elev |
7 nov, 2011 19:31 |
|
Somnium
Elev |
7 nov, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
Hah, jag visste inte! Men åh, hinner inte göra kladdkaka nu, jag måste göra läxor. :'(
7 nov, 2011 19:36 |
|
Ida S
Lärare |
^
^ Visste inte jag heller, men jag älskar kladdkaka så yay "we live together, and harry does all the cooking." 7 nov, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
Lägg av! Är det?! Panik! Jag har inte ätit det. *Skäms*
Vad ska man ni göra? Jag får springa iväg till affären och baka en :] 7 nov, 2011 19:37 |
|
Celebikai
Elev |
7 nov, 2011 19:39 |
|
Amandan
Elev |
7 nov, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Ica stänger om 20 minuter, hinner man köpa? .-. Run Forest! Run! 7 nov, 2011 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen