Muggliströjor
Forum > Off Topic > Muggliströjor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Om det finns en liknande tråd så Avada Kedavra på den här.
Såg just de nya muggliströjorna (eller, dom kanske inte är nya, det är väl jag som är efter?) och dom är ju skitsnygga! Måste bara ha en!!! Så, vilken är eran favorit "mugglis" pryl? 7 nov, 2011 18:12 |
|
Ginnyy
Elev |
7 nov, 2011 18:38 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginnyy: jag är otroligt förtjust i hoodtröjan i blått! Dog lite när jag såg den ♥ Å, jag med! Måste köpa den bums! 7 nov, 2011 18:38 |
|
Fang
Elev |
På dom här nya med luvor ser trycker fejk ut. Hjärtat går över snörena.
7 nov, 2011 18:41 |
|
EMELESEL
Elev |
^^ Haha, hoppsan, det såg jag inte ens, men vem brur sig?
7 nov, 2011 18:43 |
|
Pixie
Elev |
7 nov, 2011 18:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Pixie: Bara man bär mugglis så känner man sig glad c: Oavsett om den är snygg eller inte.. Haha, exakt 7 nov, 2011 18:51 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på att antingen köpa den med luva, eller "Jag hänger på Mugglarportalen.se"- t-shirten.
7 nov, 2011 18:53 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Fang: På dom här nya med luvor ser trycker fejk ut. Hjärtat går över snörena. Det beror på att tröjan är designar i www.spreadshirt.se och då ser det ut som att trycket går över snörena, vilket det i själva verket inte gör
http://nouw.com/ellenfelixson/
7 nov, 2011 18:53 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att antingen köpa den med luva, eller "Jag hänger på Mugglarportalen.se"- t-shirten. Köp båda! Haha, nej skoja 7 nov, 2011 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen