Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchlag

Forum > Off Topic > Quidditchlag

1 2
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Nu är det visserligen ett tag kvar (hehe) till quidditch-sm, men vi (Sirius Black, Nymfadora Tonks, jan och jag) tänkte ha ett lag med i tävlingen (kanske) och vi behöver fler lagmedlemmar, intreserad någon?
Positionerna sökare, två jagare och en slagman är upptagna.

Andra intreserade hittils:
Fotbollsgustav-Jagare

7 nov, 2011 15:27

Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 7 kl. 15:51
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Är det ens bekräftat att det blir ett QuiddichSM även 2012? :O

Och det låter skitkul, men jag spelar redan med nargles of the nemesis så jag kan inte
Jag hoppas dock att i hittar flera meddlemmar =)

7 nov, 2011 15:34

EMELESEL
Elev

Avatar


Nej, jag vet inte om det är det, vi bara hoppas

7 nov, 2011 15:34

Borttagen

Avatar


Det hoppas jag med!
För jag var upptagen i år, så Nagrles fick spela utan fast sökare, men nästa år vill jag spela

7 nov, 2011 15:40

EMELESEL
Elev

Avatar


Fick inte spela förra året D: Så jag vill spela i år

7 nov, 2011 15:41

Borttagen

Avatar


Nargles spelade, och var absolut snyggast av alla lagen!
Men jag var inte med =(

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150263517891526&set=t.745871844&type=3&theater Där är en finfin bild på dem

7 nov, 2011 15:43

Borttagen

Avatar


^
BAM! Snyggaste laget jag sett hittills!

7 nov, 2011 15:48

Fotbollsgustav
Elev

Avatar


Jag kan vara den tredje jagaren.

Gustav Olsson - a new star was born.

7 nov, 2011 15:48

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Fotbollsgustav:
Jag kan vara den tredje jagaren.

Okej, fast det kan fortfarande vara flera jagare.
Men senare när (om) det är datum bestämt och så så får du anmäla om du är helt säker på att du kan komma.

7 nov, 2011 15:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
BAM! Snyggaste laget jag sett hittills!


I know! Haha, fast jag var / är inte med D:
Men skall få min lagtröja snart

7 nov, 2011 15:52

1 2

Forum > Off Topic > Quidditchlag

Du får inte svara på den här tråden.