LEDIG PÅ ONSDAG
Forum > Off Topic > LEDIG PÅ ONSDAG
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disa
Elev |
Måste ju bara dela med mig. JAG ÄR LEDIG PÅ ONSDAG FÖR ATT FYSIKEN ÄR INSTÄLLD! WHUPWHUP BÄST!!! (okej - jag vet. Jag är lite dålig menmen)
LEDIG NÄSTA TORSDAG MED FÖR DET ÄR MENTORSSAMTAL - men vem pallar det? XD http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 12:24 |
|
leumas vän
Elev |
7 nov, 2011 12:37 |
|
Disa
Elev |
NAJS!
Förlåt. Helt uppe i varv. Kan vara för jag petade i mig choklad.. http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 12:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vad skönt!
Är "ledig" november och december om inget hastigt jobb kommer upp på någon båt. Det suger lite. Vill arbeta och få in pengar ju... ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 nov, 2011 12:41 |
|
Disa
Elev |
Pluggar du till sjöingenjör..?
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 12:51 |
|
expelliarmus
Elev |
7 nov, 2011 12:52 |
|
kinshaw
Elev |
7 nov, 2011 12:52 |
|
Disa
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Är ledig på onsdag pga för många läkarbesök -.- Hahah, kul liv Inte riktigt lika rolig anledning http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 12:52 |
|
leumas vän
Elev |
7 nov, 2011 12:55 |
|
Disa
Elev |
Skrivet av leumas vän: Och jag är ledig på fredag för att jag ska operera mig. xD Inte heller rolig anledning http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen