Mylo Xyloto
Forum > Off Topic > Mylo Xyloto
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hello! Denna tråd är främst till för att folk (som Enchanted och jag) ska kunna diskutera Coldplays nya masterpiece, men även för diskussioner om allmänt bra Coldplaymusik.
Annan bra musik är också välkommen här, men vi gillar Coldplay. Enjoy! Själv tänkte jag börja med att skriva att jag älskar nya skivan, och ställer frågan: Vilka är era favoritlåtar? 5 nov, 2011 22:53 |
|
Enchanted
Elev |
HIGH FIVE BRO!
Om jag bara får välja en låt från mylo xyloto blir det every teardrop is a waterfall men jag älskar de andra låtarna lika mycket 5 nov, 2011 22:56 |
|
Amandan
Elev |
Åh, jag är kär i den nya skivan. ♥
Paradise är så sjukt bra, älskar den söta videon. lite sur över att den inte finns på spotify! Min tumblr!
5 nov, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
^ Ja eller hur! Spotify borde ha den! Men det är värt att köpa skivan, speciellt när man (som jag) inte har Spotify Premium och därför bara får lyssna 5 gånger på varje låt...
5 nov, 2011 22:59 |
|
Amandan
Elev |
Well, jag har ju köpt Spotify Premium, lite sur över att skivan inte finns då. Men ja, får köpa skivan!
Min tumblr!
5 nov, 2011 23:00 |
|
sten
Elev |
Alltså, av alla låtar så är det Don't Panic, Life in Technicolor ii, Clocks, Politik, A Rush Of Blood To The Head (och ungefär allt på den skivan), Shiver osv.
På Mylo Xyloto vet jag inte. Har inte lyssnat in mig tillräckligt än. Men den är brabra, dock tycker jag det är väldigt synd att deras design är urlöjlig. 5 nov, 2011 23:00 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av sten: Alltså, av alla låtar så är det Don't Panic, Life in Technicolor ii, Clocks, Politik, A Rush Of Blood To The Head (och ungefär allt på den skivan), Shiver osv. På Mylo Xyloto vet jag inte. Har inte lyssnat in mig tillräckligt än. Men den är brabra, dock tycker jag det är väldigt synd att deras design är urlöjlig. Jag älskar skivomslaget! Jättesnyggt ju ;D Andra coldplay låtar som jag älskar är Clocks, x&y, yellow, the scientist, fix you, swallowed in the sea, speed of sound och många fler! 5 nov, 2011 23:20 |
|
Borttagen
|
HAHA jag var den första på hela mugglis som fick skivan i handen >:'D Förbeställde!
Älskar att man får den här peppande och växande känslan när man lyssnar. Jag får lust att bara gå ut och gå xD 6 nov, 2011 00:31 |
|
Ugglan
Elev |
6 nov, 2011 00:33 |
|
Borttagen
|
Älskar detta album! Har lyssnat igenom skivan cirka 4 gånger nu. Så bra!
6 nov, 2011 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen