Födelsedagsfirande
Forum > Off Topic > Födelsedagsfirande
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Hej alla fina Mugglisar!
Massor av människor fyller år hela tiden ju och många verkar göra en del roliga saker. Därför undrar jag hur ni planerar att fira er nästa födelsedag? Jag fyller 18 år 31 januari och jag tänker inte fira på det vanliga sättet, dvs en krogrunda med alkohol och festande. Jag funderar på att vara lite nostalgisk och ha ett barnkalas! Så, hur ska ni fira er nästa födelsedag? När är den och hur mycket fyller ni?
5 nov, 2011 22:43 |
|
Borttagen
|
Om jag var du skulle jag köra på det nostalgiska. Glöm inte pokémon! 8D
Jag ska väl... Inte göra något speciellt. ewe 5 nov, 2011 22:44 |
|
childhoodlight
Elev |
jag har aldrig firat min födelsedag med mina vänner under tonåren, då jag fyller år 25 december
men vill jättejättejättegärna ha en fest (utan alkohol dvs), typ tårta, lite mys och fin musik och så
5 nov, 2011 22:45 |
|
Hotissue
Elev |
Jag fyller 18 om 8 dagar och ja... Jag ska fira det med en krogrunda med alkohol och festande... HAHA. Sådär tråkig
Vi ska hålla till på El Caribe där min kompis pappa är delägare, så det blir dessutom billigt + bästa musiken (massvis med reggaeton
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 nov, 2011 22:45 |
|
expelliarmus
Elev |
KossanBerta Hade faktiskt en Pikachu-tårta när jag fyllde 7 år!
childhoodlight Har heller aldrig firat med vännerna dom senaste 7 åren... Sist jag gjorde det var jag nog 10 år! Hotissue ÅÅH grattis i förskott! Hoppas ni får det skitkul!
5 nov, 2011 22:47 |
|
Borttagen
|
Jag fyllde 18 i Augusti. Den 21 för att vara exakt. Jag är sjöman, eh sjöman under utbildning, och är född på internatinella fyr-dagen. Så jag blev Fyrad. Vi vad i Malmö jag och familjen, vi gick på ekovegetariska och veganska cafén Agnez, (jag heter Agnes), klättrade upp i en Fyr och lyssnade på Emil Jensen, (det var malmöfestivalen). Det var en bra födelsedag!
Krogrundan kom först några veckor efteråt XD, eller tja. Jag har ju varit ute, men inte i syfte att fira min födelsedag. HPkalas är så fett awesome! Ha det! Jag har inte hunnit fundera på hur jag skall fira min 19årsdag. Jag vet inte ens om jag bor hemma då. Det är så mycket annat som kommer före. 5 nov, 2011 22:47 |
|
Somnium
Elev |
Rolig tråd (y)
Hm... Jag brukar inte fira min födelsedag med vänner, bara släkten. Senaste gången jag hade "födelsedagskalas" var när jag fyllde 11, alltså 4 år sedan. Fyller 16 år den 28 Oktober och jag funderar på att ha typ pyjamas party i HP-style då c: Kolla på filmerna, göra HP godis, Honungsöl osv. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
5 nov, 2011 22:48 |
|
Hotissue
Elev |
expelliarmus: Tack så jättemycket! HIHI är sjukt peppad så hoppas att det blir en lyckad kväll
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 nov, 2011 22:48 |
|
Amandan
Elev |
Fyller om ett bra tag, 15 år den 10 juli, så har inte direkt några planer än. Vill göra något lite speciellt, årets födelsedag var den tråkigaste någonsin.
Min tumblr!
5 nov, 2011 22:49 |
|
lillamymin
Elev |
Min 15års dag, samma dag som remus Lupin skulle fyllt år om han vatt i livet.
Humm vad ska jag göra? Jo först och främst ska jag klämma in ca 15 personer i min källare och titta på film hela natten. Sedan ska jag bli över lycklig och småsur för att jag än en gång typ nästan bara kommer få en resa i present. Sedan ska jag skrämma mina föräldrar att jag tänker färga håret grönt bara för att jag får. Sedan ska jag skrämma dem igen med att jag tänker ta moppekörkort. Sen ska jag ha allmänt awesome och skrika fula ord till alla som sjunger för mig (hatar det). Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 5 nov, 2011 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen