Your best memories
Forum > Off Topic > Your best memories
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPrutter
Elev |
(Hata mig inte om det redan finns en sån här tråd..bara avada kedavra på den då)
Här ska du skriva dina bäst minnen. Det kan antingen vara om Harry Potter eller om någonting helt annat!
5 nov, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
När jag blev klar med mitt modellflygplan. Första gången jag såg den flyga.
5 nov, 2011 16:04 |
|
childhoodlight
Elev |
* Harry Potter-premiären i London. Köandet, alla personer man träffade, de jag umgicks med (två av mina bästizar yeah) och självastre premiären. Lovely days.
* Kent-konserten, mina två Håkan Hellström-konserter, de två gångerna jag såg Tokio Hotel, Simple Plan-konserten. Återkommer sen hehehe
5 nov, 2011 16:06 |
|
HarryPrutter
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Du har sån tur som fick gå på den.. :c* Harry Potter-premiären i London. Köandet, alla personer man träffade, de jag umgicks med (två av mina bästizar yeah) och självastre premiären. Lovely days. * Kent-konserten, mina två Håkan Hellström-konserter, de två gångerna jag såg Tokio Hotel, Simple Plan-konserten. Återkommer sen hehehe
5 nov, 2011 16:08 |
|
Danzi
Elev |
* Mitt besök i ''Wizarding world of Harry Potter'' i Florida. Det är helt klart ett minne för livet!!
* När jag fick se en av mina favorit skådespelare live, med ca 50-100 meter ifrån honom. Snackar förstås om Cedric Diggory, nej förlåt, Robert Pattinson! * Eric Saades konsert i sommar. Fick skaka hand med honom och sen skrev han sin autograf på min arm. Och konserten var toppen, stod även längst fram med kameran i högsta hugg * Första gången jag åkte Insane på Gröna lund. Det var grymt läskigt, men jag var så otroligt stolt över mig själv som vågade åka! Har så otroligt många minnen så jag kommer säkerligen ta upp flera minnen inom kort ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 nov, 2011 16:13
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 16:18
|
|
baramin
Elev |
Åh, har så otroligt många. Flera konserter, fina ligga på marken och kasta gräs på varandra-ögonblick från Peace&Love, på Popkollo när jag hade (ifall någon är dökänslig)
Spoiler: under en workshop och fick åka tillbaka till boendet, där jag låg och grät för att jag trodde att jag skulle bli tvungen att åka hem, men tillslut somnade. När jag vaknade igen mådde jag perfekt, kände mig möjligtvis lite tom, och ringde till mormor och woho. Lade mig och läste ett tag, jadajada, och plötsligt stormas jag av folk jag bara känt ett par dagar, som såg jätteoroliga ut, och var så himla gulliga och IH. Värmde som fan.Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 nov, 2011 16:14 |
|
Borttagen
|
När jag och en kompis lekte Hp ty varje rast när vi var små
5 nov, 2011 16:16 |
|
scarhead
Lärare |
När jag satt i biosalongen innan sista Harry Potter-filmen skulle börja, med 3D-glasögonen på benet (dom fick hänga där ett tag) och käkade popcorn.
När jag såg Erik Grönwall för två år sen, åh underbar känsla. ♥ återkommer. 5 nov, 2011 16:28 |
|
J00KERN
Elev |
När jag såg Tokio Hotel Live 4 mars förra året.
När jag såg Jedward 9 juli och 17 september 2011 My Chemical Romance 18 mars 2011 det kommer säkert mer sen :3 ![]()
5 nov, 2011 16:41 |
|
IamAK
Elev |
- Alla gånger jag har varit i USA, Florida
- Vårkonserten 2010(en skolgrej) - SkRiKa konserten(en skolgrej) - Alla gånger jag kollat på "honom" och fått den där känslan - Första och andra året på gymnasiet - När jag badar i havet i Kroatien - Alla tjejkvällar - Alla roliga stunder man hade som barn typ 5 nov, 2011 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen