Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken troll formel gillar du

Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
kaspersnape
Elev

Avatar


Jag gillar vingadioleviåsa och allohomåra

5 nov, 2011 12:06

mojjamojja
Elev

Avatar


Expecto patronum och lumos

It does not do to dwell on dreams and forget to live.

5 nov, 2011 12:16

Borttagen

Avatar


gillar väll alla men skulle ha mest användning av Reparo och Accio

5 nov, 2011 12:17

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av kaspersnape:
Jag gillar vingadioleviåsa och allohomåra

Menar du Wingardium Leviosa? ;D

Accio skulle jag nog ha mycket andvändning för...

5 nov, 2011 12:20

Twix
Elev

Avatar


Accio skulle jag använda hela tiden, då behöver man aldrig resa, det är bara "Accio coca cola!" och "Accio godis!"

5 nov, 2011 12:37

Ascendio
Elev

Avatar


Tycker om Accio!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttatilmor1qaxjl2.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttavz04QB1qaxjl2.gifTom Felton, really beautiful.

5 nov, 2011 12:47

LeonaGoodness
Elev

Avatar


Expelliarmus och expecto patronum!

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

5 nov, 2011 12:51

Borttagen

Avatar


Avada Kedavra... ♥

5 nov, 2011 12:51

Borttagen

Avatar


Jättemånga, de allra flesta, men accio skulle vara väldigt bra ibland...

5 nov, 2011 12:53

Borttagen

Avatar


Accio och Lumos och kompasbäsverjelsen.
Några lätta

5 nov, 2011 12:54

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du

Du får inte svara på den här tråden.