vilken troll formel gillar du
Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kaspersnape
Elev |
Jag gillar vingadioleviåsa och allohomåra
5 nov, 2011 12:06 |
|
mojjamojja
Elev |
Expecto patronum och lumos
It does not do to dwell on dreams and forget to live. 5 nov, 2011 12:16 |
|
Borttagen
|
gillar väll alla men skulle ha mest användning av Reparo och Accio
5 nov, 2011 12:17 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av kaspersnape: Jag gillar vingadioleviåsa och allohomåra Menar du Wingardium Leviosa? ;D Accio skulle jag nog ha mycket andvändning för... 5 nov, 2011 12:20 |
|
Twix
Elev |
Accio skulle jag använda hela tiden, då behöver man aldrig resa, det är bara "Accio coca cola!" och "Accio godis!"
5 nov, 2011 12:37 |
|
Ascendio
Elev |
5 nov, 2011 12:47 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Expelliarmus och expecto patronum!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 5 nov, 2011 12:51 |
|
Borttagen
|
Avada Kedavra... ♥
5 nov, 2011 12:51 |
|
Borttagen
|
Jättemånga, de allra flesta, men accio skulle vara väldigt bra ibland...
5 nov, 2011 12:53 |
|
Borttagen
|
Accio och Lumos och kompasbäsverjelsen.
Några lätta 5 nov, 2011 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen