Peeves
Forum > Harry Potter > Peeves
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HeJ! Har ni tänkt på att Peeves inte är med i filmerna? Jag kan inte fatta att det finns människor som inte vet vem peeves är pga att de bara sett filmerna... Det är skandal! Peeves är en del av HP och en del av Filch. Jag tycker han borde varit med.
Vad tycker ni? 4 nov, 2011 22:27 |
|
Borttagen
|
Såklart han borde, he´s EPIC!
4 nov, 2011 22:27 |
|
Borttagen
|
Har inte tänkt på det men:
FYF*N HAN ÄR JU HUR COOOOOL SOM HELST JUUUU!!!!!!! 4 nov, 2011 22:28 |
|
Borttagen
|
Jag tycker helt klart att han borde vara med i filmerna :c Det är synd att han inte är det.
4 nov, 2011 22:31 |
|
Borttagen
|
dom spelade ju in en scen med honom i första filmen men den klipptes bort
åhh Peeves är ju awesome 4 nov, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
Jaa
4 nov, 2011 22:40 |
|
Borttagen
|
älskar att han jävlas med alla heela tiden ^^
4 nov, 2011 22:41 |
|
Borttagen
|
Peeves är supermegafoxyawesome
4 nov, 2011 22:43 |
|
Borttagen
|
Jaa.. Och om filch finns måste peeves finnas! ♥
4 nov, 2011 23:33 |
|
Ascendio
Elev |
Jag tycker också han borde ha varit med i filmerna.
Han är ju nästan med lika mycket som Hagrid, jag tycker det är ganska dåligt av producenterna som inte tog med honom. J.K Rowling kanske ville ha med honom. Men nu är det ju som det är, men det hade varit extra bra om Peeves hade varit med!
Tom Felton, really beautiful.
5 nov, 2011 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen