Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Peeves

Forum > Harry Potter > Peeves

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


HeJ! Har ni tänkt på att Peeves inte är med i filmerna? Jag kan inte fatta att det finns människor som inte vet vem peeves är pga att de bara sett filmerna... Det är skandal! Peeves är en del av HP och en del av Filch. Jag tycker han borde varit med.
Vad tycker ni?

4 nov, 2011 22:27

Borttagen

Avatar


Såklart han borde, he´s EPIC!

4 nov, 2011 22:27

Borttagen

Avatar


Har inte tänkt på det men:


FYF*N HAN ÄR JU HUR COOOOOL SOM HELST JUUUU!!!!!!!

4 nov, 2011 22:28

Borttagen

Avatar


Jag tycker helt klart att han borde vara med i filmerna :c Det är synd att han inte är det.

4 nov, 2011 22:31

Borttagen

Avatar


dom spelade ju in en scen med honom i första filmen men den klipptes bort
åhh Peeves är ju awesome

4 nov, 2011 22:35

Borttagen

Avatar


Jaa jag har typ inte tänkt på det tidigare för det har känts så självklart. Han är ju med i spelen också

4 nov, 2011 22:40

Borttagen

Avatar


älskar att han jävlas med alla heela tiden ^^

4 nov, 2011 22:41

Borttagen

Avatar


Peeves är supermegafoxyawesome

4 nov, 2011 22:43

Borttagen

Avatar


Jaa.. Och om filch finns måste peeves finnas! ♥

4 nov, 2011 23:33

Ascendio
Elev

Avatar


Jag tycker också han borde ha varit med i filmerna.
Han är ju nästan med lika mycket som Hagrid, jag tycker det är ganska dåligt av producenterna som inte tog med honom. J.K Rowling kanske ville ha med honom. Men nu är det ju som det är, men det hade varit extra bra om Peeves hade varit med!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttatilmor1qaxjl2.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttavz04QB1qaxjl2.gifTom Felton, really beautiful.

5 nov, 2011 00:00

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Peeves

Du får inte svara på den här tråden.