Fördelen med att få ha huset ensamma
Forum > Off Topic > Fördelen med att få ha huset ensamma
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Sitter här hemma med Nessilini tittar lite halvt på idol och lyssnar med maxad volym på electropop samt smått sjunger med. Så kan det gå när mor och far sticker. Dipp skålen har en fin plats på bordet och två små flickor har var sin dator i knät. Kan det bli bättre?
Hur är eran kväll Mugglisar? Har ni lika trevligt som vi? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 4 nov, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
SMÅ?
Kallar du mig liten. 4 nov, 2011 21:00 |
|
Somnium
Elev |
Sitter här med cola och lite godis och ja... Har allmänt mysigt : D
Är ensam hemma hela helgen, så det är ju nice. :3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 nov, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
Det är bra med!
Lillasyster gickupp nu och jag vet inte varför :O 4 nov, 2011 21:45 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Det där gjorde jag med, trots att mina föräldrar var hemma. Hm, mamma diggade nog med när jag tänker efter. 8D
4 nov, 2011 21:52 |
|
leumas vän
Elev |
4 nov, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
MAN KAN SPRINGA OMKRING NAKEN
4 nov, 2011 23:46 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: MAN KAN SPRINGA OMKRING NAKEN Man blir ju alltid så klumpig när man är naken jue. Är inte risken stor att man halkar eller något då eller? xD Eller det kanske bara är så med mig? 4 nov, 2011 23:49 |
|
Borttagen
|
Kommer vara ensam hemma i morgon kväll
4 nov, 2011 23:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Bara så med dig. Jag är så jävla graciös när jag är naken. Som en vacker edwardian prostituerad ♥Skrivet av Borttagen: MAN KAN SPRINGA OMKRING NAKEN Man blir ju alltid så klumpig när man är naken jue. Är inte risken stor att man halkar eller något då eller? xD Eller det kanske bara är så med mig? 4 nov, 2011 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen