Idag fick jag ett brev!
Forum > Off Topic > Idag fick jag ett brev!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Idag har jag haft en jättetråkig dag och varit jätteseg och inte orkat göra nånting, men sen fick jag ett brev från en Harry Potter festival i Katrineholm. Och vet ni vad? Jag har vunnit en typ stor Harry Potter tävling
Asså, onödig tråd kanske, men jag blev bara så glad! This made my day! 4 nov, 2011 16:04 |
|
childhoodlight
Elev |
4 nov, 2011 16:06 |
|
superman
Elev |
Vad kul!! Får du något pris?
4 nov, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
DUDE THATS SO AWESOME! *HIGH FIVE OF EPICNESS*
Kan du smuggla till mig ett pris eller en biljett? ;D 4 nov, 2011 16:08 |
|
Ida S
Lärare |
Åh grattis, roligt!
"we live together, and harry does all the cooking." 4 nov, 2011 16:08 |
|
EMELESEL
Elev |
Ja...vänta, lägger upp en bild
4 nov, 2011 16:09 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 nov, 2011 16:11 |
|
Borttagen
|
Awesome! :3 Gratulerar.
4 nov, 2011 16:12 |
|
HarryPrutter
Elev |
4 nov, 2011 16:13 |
|
Borttagen
|
Grattis!
Vad vann du?? 4 nov, 2011 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen