SATC - Tråden
Forum > Off Topic > SATC - Tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Jag tittade runt lite, men kunde inte hitta någon tråd om Sex And The City.
Eftersom den är en av mina favoritserier förtjänar verkligen den en egen tråd. Min syster köpte för några månader sen boxen med alla säsonger och jag har ganska nyligen sett klart allt. Den är verkligen så oerhört bra! Vad tycker ni? Exempel på frågor man kan diskutera: Vem är eran favorit karaktär? Vilket är ert favorit par? Vem tycker ni minst om och varför? Min favorit karaktär är Miranda. Hon är väldigt mogen och en stor förebild för mig. Jag kan identifiera mig själv med henne. Dessutom tycker jag om Samantha, hon är så... oj, hur ska man förklara henne, men hon är speciell och väldigt rolig. Favorit paret är absolut Steve och Miranda - så otroligt söta! Jag tycker inte jättemycket om Charlotte. Hon är inte riktigt min typ. ![]()
4 nov, 2011 12:48
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 4 kl. 12:52
|
|
Danzi
Elev |
Jag har inte sätt så mycket av själva TV-serierna men jag har sätt båda filmerna och jag älskar dom! Mina favorit karaktärer är Carrie och Samantha
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
4 nov, 2011 12:51 |
|
Li
Biträdande rektor |
Tyckte om SatC förut men nu blir jag mest irriterad av den serien, speciellt på Carrie som bara verkar tycka att livet går ut på att få en man och som går tillbaka till Big trots att han är så svinig <///3
without something there is no nothing 4 nov, 2011 12:53 |
|
baramin
Elev |
Skulle inte kalla mig själv ett stort fan, men det är ashärligt att se på serien innan man går och lägger sig. Om jag inte minns fel gick den en och en halv timme fram till ett varje kväll i somras, satt uppe och nördade då. Jag tror att min favoritkaraktär är Charlotte, jag har faktiskt inte tänkt på det så mycket. Tycker minst om Carrie, utan någon egentlig anledning alls.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 nov, 2011 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Tyckte om SatC förut men nu blir jag mest irriterad av den serien, speciellt på Carrie som bara verkar tycka att livet går ut på att få en man och som går tillbaka till Big trots att han är så svinig <///3 Alltså kan inte hålla med om att jag blir irriterad av SATC, för jag älskar verkligen serien. Dock hatar jag Carrie! Mina favoriter är nog Charlotte och Miranda... FAvcouple=Miranda och Steve 4 nov, 2011 17:41 |
|
Enchanted
Elev |
Jag har sett några SATC avsnitt lite här och där men aldrig följt det. Jag har sett den andra filmen också men jag gillande den inte alls. SATC är inte min typ av tv-serie/film helt enkelt
4 nov, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
S4E3 innan läggdags! : ) ♥
7 nov, 2011 23:08 |
|
popohaejo
Elev |
Jag gillar serien grymt mycke men jag irriterar mig på Carrie, hon hittar fel i alla män hahhaaha
petitegossip.se
7 nov, 2011 23:12 |
|
annawpotter
Elev |
7 nov, 2011 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen