Neeeej!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Halloween eventet är borta! Det är det vanliga!
Är det så för er också? EDIT; Ingen idé med denna tråd egentligen ..
4 nov, 2011 10:15
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 4 kl. 10:18
|
|
Borttagen
|
ja...hurså???
4 nov, 2011 10:17 |
|
Roretta
Elev |
HAHAHAHA jag missade
Berits hand touched fried chicken. /proud 4 nov, 2011 10:18 |
|
Bugglan
Elev |
Hehe oj, jag la inte ens märke till att det var borta :$
4 nov, 2011 10:41 |
|
Borttagen
|
jag märkte det inte : [
DET MÅÅÅÅÅSTE KOMMA ETT JUL TEMA DÄR MAN KAN KLUBBA NER TRÄDGÅRDSTOMTAR!!!!!!!!!! 4 nov, 2011 10:42 |
|
Borttagen
|
spelar det någon roll om det är borta elr???
jag väntar tills jul istället, då kanske vi kan klubba ner tomtar! 4 nov, 2011 10:46 |
|
Twix
Elev |
Det var så fint med Halloween tema!
Och som föregående talare också nämnt skulle det vara kul om vi fick klubba ner trädgårdstomtar! 4 nov, 2011 10:59 |
|
Katla
Elev |
NEJ, INGEN MER JAKT, SNÄLLA???
Det vore kul med lite omväxling också, att jaga saker på tre högtider varje år, vore det verkligen kul? ♏︎ 4 nov, 2011 11:00 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Katla: NEJ, INGEN MER JAKT, SNÄLLA??? Det vore kul med lite omväxling också, att jaga saker på tre högtider varje år, vore det verkligen kul? Vore skitkul ju
4 nov, 2011 12:36 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av Katla: NEJ, INGEN MER JAKT, SNÄLLA??? Det vore kul med lite omväxling också, att jaga saker på tre högtider varje år, vore det verkligen kul? Vore skitkul ju Nej, varför samma vid varenda högtid? Varje år? Det är väl inte kul? De olika högtiderna går ju inte ut på samma sak, eller? Förresten har trädgårdstomtar inget med julen att göra ♏︎ 4 nov, 2011 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen