Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Neeeej!

Forum > Off Topic > Neeeej!

1 2
Användare Inlägg
joel9324
Elev

Avatar


Halloween eventet är borta! Det är det vanliga!
Är det så för er också?

EDIT; Ingen idé med denna tråd egentligen ..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

4 nov, 2011 10:15

Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 4 kl. 10:18
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


ja...hurså???

4 nov, 2011 10:17

Roretta
Elev

Avatar


HAHAHAHA jag missade

Berits hand touched fried chicken. /proud

4 nov, 2011 10:18

Bugglan
Elev

Avatar


Hehe oj, jag la inte ens märke till att det var borta :$

4 nov, 2011 10:41

Borttagen

Avatar

+1


jag märkte det inte : [
DET MÅÅÅÅÅSTE KOMMA ETT JUL TEMA DÄR MAN KAN KLUBBA NER TRÄDGÅRDSTOMTAR!!!!!!!!!!

4 nov, 2011 10:42

Borttagen

Avatar


spelar det någon roll om det är borta elr???
jag väntar tills jul istället, då kanske vi kan klubba ner tomtar!

4 nov, 2011 10:46

Twix
Elev

Avatar


Det var så fint med Halloween tema!

Och som föregående talare också nämnt skulle det vara kul om vi fick klubba ner trädgårdstomtar!

4 nov, 2011 10:59

Katla
Elev

Avatar

+2


NEJ, INGEN MER JAKT, SNÄLLA???
Det vore kul med lite omväxling också, att jaga saker på tre högtider varje år, vore det verkligen kul?

♏︎

4 nov, 2011 11:00

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
NEJ, INGEN MER JAKT, SNÄLLA???
Det vore kul med lite omväxling också, att jaga saker på tre högtider varje år, vore det verkligen kul?


Vore skitkul ju

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

4 nov, 2011 12:36

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
Skrivet av Katla:
NEJ, INGEN MER JAKT, SNÄLLA???
Det vore kul med lite omväxling också, att jaga saker på tre högtider varje år, vore det verkligen kul?


Vore skitkul ju

Nej, varför samma vid varenda högtid? Varje år?
Det är väl inte kul? De olika högtiderna går ju inte ut på samma sak, eller?
Förresten har trädgårdstomtar inget med julen att göra

♏︎

4 nov, 2011 12:37

1 2

Forum > Off Topic > Neeeej!

Du får inte svara på den här tråden.