Ja må jag leva, ja må jag leva..
Forum > Off Topic > Ja må jag leva, ja må jag leva..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Hejsan hallojs, idag, fredagen den fjärde november fyller jag (Och min syster Pixie) tolv år! c:
Hipp hipp hurra till mig själv idag! ♏︎ 4 nov, 2011 09:29 |
|
Li
Biträdande rektor |
Oj oj, grattis grattis på er
Hipp hipp hurraaaaa without something there is no nothing 4 nov, 2011 09:30 |
|
Luna 1
Elev |
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS UNDERBARASTE! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ha en helt underbar dag!
Tumblr.
4 nov, 2011 09:34 |
|
Katla
Elev |
Taack så mycket! :3
♏︎ 4 nov, 2011 09:34 |
|
Ginnyy
Elev |
4 nov, 2011 09:45 |
|
Pixie
Elev |
4 nov, 2011 10:00 |
|
Katla
Elev |
Tackar!
Jag och Pixie's alla presenter (hittills..?) : The tales of Beedle the bard Fantastic beasts and were to find them (Den hade vi redan, men bara på svenska) Ormsmycke (Pixies.) Fågelbursmycke (Min) Välkommen hem till Maria Montazami The Sims 3 Pets Nightmare before Christmas-musmatta x 2 Smyckesträd i form av hand (Pixies) Septimus Heap bok 6 - Mörkret (Min. Har läst alla de andra redan) Djävulshorn (Pixies) Mugglis-väska (Min) Öronlurar x 2 Hoppas jag inte glömt något nu.. ♏︎ 4 nov, 2011 10:03 |
|
Borttagen
|
GRATTTTIS!
4 nov, 2011 10:07 |
|
Katla
Elev |
^TAAACK!
♏︎ 4 nov, 2011 10:08 |
|
Borttagen
|
GRATTIS!
Skrivet av Katla: Tackar! Jag och Pixie's alla presenter (hittills..?) : The tales of Beedle the bard Fantastic beasts and were to find them (Den hade vi redan, men bara på svenska) Ormsmycke (Pixies.) Fågelbursmycke (Min) Välkommen hem till Maria Montazami The Sims 3 Pets Nightmare before Christmas-musmatta x 2 Smyckesträd i form av hand (Pixies) Septimus Heap bok 6 - Mörkret (Min. Har läst alla de andra redan) Djävulshorn (Pixies) Mugglis-väska (Min) Öronlurar x 2 Hoppas jag inte glömt något nu.. *AVIS* 4 nov, 2011 10:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen