Ny medlem yao
Forum > Off Topic > Ny medlem yao
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mzi
Elev |
Hej. Jag är bror till childhoodlight, är 21 år och tycker egentligen inte om Harry Potter så värst mycket, men hoppas det är okej i alla fall att jag blev medlem. ;-)
(Ps. hon vet inte att jag har blivit medlem hehe burn down babylon... 3 nov, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Åh, vad kul, Välkommen hit till mugglis!
3 nov, 2011 16:59 |
|
mzi
Elev |
Tack, dags att skapa lite magi...
burn down babylon... 3 nov, 2011 17:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Vad roligt
Du kanske blir lite Harry Potter intreserad efter en tid här...(mohahaha) 3 nov, 2011 17:01 |
|
mzi
Elev |
det tror jag inte hehe..
burn down babylon... 3 nov, 2011 17:01 |
|
EMELESEL
Elev |
3 nov, 2011 17:03 |
|
ikka
Elev |
Välkommen till mugglis!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
3 nov, 2011 17:07 |
|
leumas vän
Elev |
3 nov, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
Välkommen till mugglis
3 nov, 2011 17:12 |
|
mzi
Elev |
tack allesammans
får man fråga varför? d: burn down babylon... 3 nov, 2011 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen