Roligaste i Harry Potter
Forum > Harry Potter > Roligaste i Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MysanMuffin
Elev |
Vad är det roligaste ni varit med om i Harry Potter filmerna? Som har fått her att skratta riktigt ordentligt?
Mitt är bland annat när Fred och George sabbade hela examensproven. Och jag började skratta som sjutton när Voldermort såg ut som en liten bebis xD En annan rolig sak är när Harry badar med det där ägget från kampen med draken när missnöjde Martle* vill se hans ... haha man såg hur nervös han blev xD "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 2 nov, 2011 23:52 |
|
Borttagen
|
Helt klart älskade Freddie och Georgie. ♥
De två får mig alltid att le. 3 nov, 2011 22:05 |
|
Twix
Elev |
Fred & Georges repliker, helt klart! ♥
3 nov, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Fred och George är ju klart roligast
3 nov, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Jag tror det är när George säger Mooooorning
Fast det finns även många roliga saker i Halvblodsprinsen när Harry har tagit elexiret. 3 nov, 2011 22:19 |
|
adliitam
Elev |
Det finns ju så sjukt mycket roligt !
make way for the heir of slytherin, seriously evil wizard coming through ![]() ![]()
3 nov, 2011 23:36 |
|
Borttagen
|
Finns sjukt mycket roligt men håller med dig om det där när han ska öppna ägget, dog av skratt när Murtle kom, hahaha xD
3 nov, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
det händer lite roliga saker i varige film, men någonting som alltid är kul är Rons miner när han blir rädd! och så älskar jag Tvillingarnas repliker! haha men det finns ganska mycket som är roligt
4 nov, 2011 00:10 |
|
joel9324
Elev |
4 nov, 2011 07:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen