Intressen?
Forum > Off Topic > Intressen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilka är era intressen?
(Det kan vara vad som helst). Ps. Jag vet inte om det redan finns en sådan här tråd, men när jag sökte i sök-forumet hittade jag inget liknande... 2 nov, 2011 20:42 |
|
Nintendo64
Elev |
mina intressen är typ Japan,fotografering och musik typ
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
2 nov, 2011 20:48 |
|
aggsih
Elev |
CS ♥
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 5 nov, 2011 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen