Hästlurare
Forum > Off Topic > Hästlurare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
"Varning för hästlurare2011-03-21 08:4183.179.29.252
VARNING FÖR ELIENOR HOLMGREN! Lämna inte en häst till denna person, hon lovar guld o gröna skogar, men det enda hon är ute efter är att få slakta hästen o ta pengarna. Spelar ingen roll om du fortfarande står kvar som ägare på hästen, hon gör det ändå, hon är inte villig att betala nåt för hästen, eller betala för att hästen ska kunna komma di...t. Sen har hon dom en månad eller så, o sen blir dom slaktad.... Elienor Holmgren mob. 073-246 03 25 Lyrikgatan 10B 70372 ÖREBRO [email protected] , [email protected] Så här brukar hon skriva i en annons eller svara på annonser: erbjuder en liten privat gård på landet nybyggt stall nybyggd lösdrift stora hagar vinter som sommar analyserat hö samt höensliage jobbar med hästarna så är mycket istallet dusch spilta finns fikarum osv söker avelssto för avel nu i vår med min egen hingst eller annan samt ev kanske nån ridhäst promenad kompisar finns bor du jättelångt bort kan ja tyvärr inte hämta den men kom gärna med den så får du se vart den ska bo så allt känns bra bet inget för den kostar hellre på din häst pengarna och ett bra hem där den får stanna ,,,, ja finns utanför örebro välkommen maila 1 första hand så kontaktar ja dig vid intresse av din häst Sprid gärna detta vidare, så att vi kan få ett slut på det här!See More http://183.179.29.252/ 2 nov, 2011 09:58 |
|
MonsterCookie
Elev |
Usch, jag har en kompis som råkade ut för henne. hon ville avla med sitt tolvåriga Connemarasto, lade ut en annons och sen tog Ellinor kontakt med henne. De ville åka och kolla innan, men varje gång de sa det så bytte hon samtalsämne typ. De fick se bilder på en jättefin hingst och ett snyggt stall, och det fanns ju liksom ingen anledning att oroa sig - Ellinor var trevlig och verkade kunna sina saker - så de skickade iväg henne. Tre veckor senare såg de en varning på internet, och när de försökte kontakta Ellinor var numret otillgängligt. Så Saga är antagligen död nu
wolfstar deserved better. 2 nov, 2011 10:23 |
|
Severus10
Elev |
Japp det är verkligen en hemsk människa.
2 nov, 2011 10:31 |
|
Susan Black
Elev |
Fy vad elakt, polisen borde stämma henne (asså Elienor)
2 nov, 2011 12:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Men herregud! Vilken idiot!!D:
2 nov, 2011 12:24 |
|
Severus10
Elev |
Ja men hon har ju suttit inne men släppts men så har hon ju börjat om igen
2 nov, 2011 12:32 |
|
Danzi
Elev |
2 nov, 2011 12:41 |
|
SweetSweet
Elev |
Usch!!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 2 nov, 2011 12:44 |
|
Severus10
Elev |
Japp.
Det är jätte hemskt. 2 nov, 2011 12:45 |
|
Salle
Elev |
2 nov, 2011 12:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen