Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5965 5966 5967 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ronald Weasley
Elev

Avatar


Idag har jag varit i Luleå

Fast, problemet är dessa myggjävlar... Jag var tvungen att lägga mig och sova på våran TV-rumssoffa... Och somnade 4 - vaknade 9... Dock är det inte här i norr det är mest mygg... Otroligt nog. Jag var otroligt arg igår natt! D:

13 jul, 2012 22:32

scarhead
Lärare

Avatar


fuck måste på toa men orkar inte resa mig från sängen :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

13 jul, 2012 22:33

Caius
Elev

Avatar


Officiellt min värsta fredag den trettonde på flera år. Godnatt, är allt jag säger, nu ska jag lida resten av den här dagen i min säng där förhoppningsvis inget mer dåligt händer.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

13 jul, 2012 22:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Officiellt min värsta fredag den trettonde på flera år. Godnatt, är allt jag säger, nu ska jag lida resten av den här dagen i min säng där förhoppningsvis inget mer dåligt händer.

Vad har hänt?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2012 22:39

Borttagen

Avatar


Alltså så fort jag får jäster eller har eller är hos några så blir jag typ alltid ensam.! Dem är alltid mindre en mig så att dem passar perfeckt till min lilla syster!! Jag blir typ skit ledsen, jag stannar kvr längre när alla barn har gått från bordet, då säger pappa till att jag ska gå och vara med dem anndra men jag svarar att jag inte vill nu, då svarar han att jag är tråkig och borde hitta på något!!! Ine kul!!!!! *ensam och ledsen, alltid ensam * ♥

13 jul, 2012 22:43

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså så fort jag får jäster eller har eller är hos några så blir jag typ alltid ensam.! Dem är alltid mindre en mig så att dem passar perfeckt till min lilla syster!! Jag blir typ skit ledsen, jag stannar kvr längre när alla barn har gått från bordet, då säger pappa till att jag ska gå och vara med dem anndra men jag svarar att jag inte vill nu, då svarar han att jag är tråkig och borde hitta på något!!! Ine kul!!!!! *ensam och ledsen, alltid ensam * ♥

Vet hur det känns ♥ Så är det alltid för mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

13 jul, 2012 22:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Alltså så fort jag får jäster eller har eller är hos några så blir jag typ alltid ensam.! Dem är alltid mindre en mig så att dem passar perfeckt till min lilla syster!! Jag blir typ skit ledsen, jag stannar kvr längre när alla barn har gått från bordet, då säger pappa till att jag ska gå och vara med dem anndra men jag svarar att jag inte vill nu, då svarar han att jag är tråkig och borde hitta på något!!! Ine kul!!!!! *ensam och ledsen, alltid ensam * ♥

Vet hur det känns ♥ Så är det alltid för mig.

Visst är det tråkigt! Men känns lite bättre när det finns en till som mig!!

13 jul, 2012 22:45

Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jul, 2012 22:53

scarhead
Lärare

Avatar


Jag lyssnar på wrock och det är den 13 juli och dkdnr jag orkar inte ;_;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

13 jul, 2012 23:04

Borttagen

Avatar


Någon som kan rekommendera en bra, inte så läskig, film?

13 jul, 2012 23:19

1 2 3 ... 5965 5966 5967 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.