@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Idag har jag varit i Luleå
Fast, problemet är dessa myggjävlar... Jag var tvungen att lägga mig och sova på våran TV-rumssoffa... Och somnade 4 - vaknade 9... 13 jul, 2012 22:32 |
|
scarhead
Lärare |
13 jul, 2012 22:33 |
|
Caius
Elev |
Officiellt min värsta fredag den trettonde på flera år. Godnatt, är allt jag säger, nu ska jag lida resten av den här dagen i min säng där förhoppningsvis inget mer dåligt händer.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 jul, 2012 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Caius: Officiellt min värsta fredag den trettonde på flera år. Godnatt, är allt jag säger, nu ska jag lida resten av den här dagen i min säng där förhoppningsvis inget mer dåligt händer. Vad har hänt? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Alltså så fort jag får jäster eller har eller är hos några så blir jag typ alltid ensam.! Dem är alltid mindre en mig så att dem passar perfeckt till min lilla syster!! Jag blir typ skit ledsen, jag stannar kvr längre när alla barn har gått från bordet, då säger pappa till att jag ska gå och vara med dem anndra men jag svarar att jag inte vill nu, då svarar han att jag är tråkig och borde hitta på något!!! Ine kul!!!!! *ensam och ledsen, alltid ensam * ♥
13 jul, 2012 22:43 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså så fort jag får jäster eller har eller är hos några så blir jag typ alltid ensam.! Dem är alltid mindre en mig så att dem passar perfeckt till min lilla syster!! Jag blir typ skit ledsen, jag stannar kvr längre när alla barn har gått från bordet, då säger pappa till att jag ska gå och vara med dem anndra men jag svarar att jag inte vill nu, då svarar han att jag är tråkig och borde hitta på något!!! Ine kul!!!!! *ensam och ledsen, alltid ensam * ♥ Vet hur det känns ♥ Så är det alltid för mig. ![]()
13 jul, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Alltså så fort jag får jäster eller har eller är hos några så blir jag typ alltid ensam.! Dem är alltid mindre en mig så att dem passar perfeckt till min lilla syster!! Jag blir typ skit ledsen, jag stannar kvr längre när alla barn har gått från bordet, då säger pappa till att jag ska gå och vara med dem anndra men jag svarar att jag inte vill nu, då svarar han att jag är tråkig och borde hitta på något!!! Ine kul!!!!! *ensam och ledsen, alltid ensam * ♥ Vet hur det känns ♥ Så är det alltid för mig. Visst är det tråkigt! Men känns lite bättre när det finns en till som mig!! 13 jul, 2012 22:45 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jul, 2012 22:53 |
|
scarhead
Lärare |
13 jul, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Någon som kan rekommendera en bra, inte så läskig, film?
13 jul, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen