@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nathair
Elev |
För några dagar sedan var jag och lyssnade på ett irländskt folkmusikband, och efteråt gick jag fram och frågade om de hade några skivor jag kunde köpa någonstans. Dom sa att dom inte hade några med sig och att det inte finns några på internet, men att dom skulle skicka en på posten till mig när dom kom hem!
He was my mum and dad's best friend. He's a convicted murderer, but he's broken out of wizard prison and he's on the run. He likes to keep in touch with me, though...keep up with news...check if I'm happy... 3 maj, 2012 18:59 |
|
Solkatten
Elev |
Har no prov i morgon och jag kan inte ett skit. Lyckat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Har ni tänkt på en sak? Fred och George hade ju marodörkartan i en massa år, varför frågade de aldrig varför en man vid namn Peter sov i Rons säng?
3 maj, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
jag har läst ut Fatta Eld. *känn dig ägd Seth!*
3 maj, 2012 19:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 maj, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2012 19:38 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ni tänkt på en sak? Fred och George hade ju marodörkartan i en massa år, varför frågade de aldrig varför en man vid namn Peter sov i Rons säng? Frågar mig själv precis samma sak. De tog aldrig upp det eller snackade om det med honom.. :o Underbaringar, Fred & George. ♥ ![]()
3 maj, 2012 19:41 |
|
LoonyMe
Elev |
3 maj, 2012 19:44 |
|
scarhead
Lärare |
Har ni något tips på en enkel lek som man kan göra med folk från första till sjätte årskursen?
jag och min kompis ska planera det och försöker komma fram till några lekar. xD 3 maj, 2012 19:46 |
|
smartbabe
Elev |
3 maj, 2012 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen