Egotråden.
Forum > Off Topic > Egotråden.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Margaret Jag kan inte neka till att det är otroligt jobbigt psykiskt om jag har linnen på mig. Det är riktigt jobbigt att prata med en person - ofta killar - som kollar ned på mina bröst när jag försöker hålla en konversation. Jag känner mig så himla utnyttjad och det är så jobbigt, för jag vill inte. På sommaren vill jag kunna vara fri och gå runt i tunna kläder utan att skämmas eller vara rädd över att någon ska utnyttja mig på grund av att de är stora. Det är riktigt, riktigt frustrerande. Men jag har bestämt mig att säga ifrån nu om det händer liknande saker. Jag har all rätt i världen att ha linnen och åtsittande tröjor. Det är en sak om jag klär upp det som slampigt, som storbystade tjejer ofta får höra, men jag måste väl ändå få ta på mig vanliga kläder utan att bli stämplad som hora?! Jag är glad över att du är nöjd nu och att operationen underlättade, verkligen. You deserve to be happy! Tack You deserve it too. Våga säga ifrån. Det finns ingen som har någon rätt att döma dig eller behandla dig på ett särskilt sätt bara på grund av hur du ser ut. Kör med "Mina ögon är här uppe" nästa gång någon håller på, haha. Be strong, girl! ![]()
12 nov, 2011 00:47 |
|
childhoodlight
Elev |
12 nov, 2011 01:03 |
|
expelliarmus
Elev |
12 nov, 2011 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen