Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
21 nov, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
1. Katt eller hund?
2. Dödsstraff eller icke dödsstraff? 3. Päls är mode eller päls är mord? 4. The end justifies the means: ja eller nej? 5. Donken, BK eller Max? 6. /b/ eller tumblr? 7. SD ÄR: Rasister / inte rasister? 8. Bieber eller Dead by April? 9. Att editera/redigera borde straffas för stöld ELLER att editera/redigera är helt okej 10. Är du en sådan som postar bilder på dig på nätet/ postar noveller du skrivit / bilder du ritat och säger "FYFAN VAD FULT OCH DÅLIGT JAG SUGER (("? 21 nov, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
21 nov, 2011 21:39 |
|
Enchanted
Elev |
21 nov, 2011 21:47 |
|
Luna 1
Elev |
21 nov, 2011 22:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
21 nov, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
HAN PUFFA! HAN PUFFA, KAN DU FATTA! HAN PUFFA!!!!! HAN PUFFADE MIG!!! JAG DÖR. LITE. SÖNDER. HÄR.
21 nov, 2011 22:59 |
|
Borttagen
|
21 nov, 2011 23:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 nov, 2011 23:38 |
|
adliitam
Elev |
21 nov, 2011 23:39 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen