Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] F.I.S.A Skåne-En tråd för oss i F.I.S.A Skåne.

Forum > Off Topic > F.I.S.A Skåne-En tråd för oss i F.I.S.A Skåne.

Användare Inlägg
Fluffi
Elev

Avatar


Jag tyckte att vi behövde en sådan här tråd , så att vi kan prata med varandra utan att en planeringstråd blir oseriös..

Så Hej Hej på er

PERCYYYYYY

20 nov, 2011 08:52

Borttagen

Avatar


Vi har ju redan två trådar, en för snack och en för planering. :3

20 nov, 2011 08:58

Borttagen

Avatar


Två trådar borde räcka. Även fast det kan bli lite oseriöst, en tråd kan alltid fixas till.
Its aaaaalivveh! :O

Trådarna hittar du här!
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7146
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7146#forum.php?topic=9616

Lycka till med planerandet skåningar! :]

*Låser tråden*

20 nov, 2011 09:17

Forum > Off Topic > F.I.S.A Skåne-En tråd för oss i F.I.S.A Skåne.

Du får inte svara på den här tråden.