Du måste vara inloggad för att se medlemmar!
Forumbetyg
1 2 3 ... 90 91 92 ... 123 124 125
+2 Hungerspelen:
|
alltså
jag kommer aldrig vilja ha någon annan än Grant Gustin som Finnick ![]() tänk att få se honom i bara kalsonger rawr 20 jun, 2012 13:19 |
+6 Ingen mugglis utan...:
|
OK JAG SKREV BÖRJAN PÅ EN LISTA OCH RÅKADE UPPDATERA SIDAN
matilda is arg aja let's give it another try si_tonks HarryFreakingPotter MonsterCookie Optic Remembrall childhoodlight LeeGordan Miyuki Ellie Lovegood Lizzie Lovegood Elley Luna 1 linnvendela avifors superman Enchanted jag gillar er lite sådär överdrivet mycket 18 jun, 2012 17:47 |
+1 Du märker att du är HP-skadad när...:
|
När man letar efter ugglor när man är i skogen, i hopp om att de råkar ha ett brev med sig som råkar vara adresserat till mig.
18 jun, 2012 11:41 |
+1 Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?:
|
Optic
hehehe 18 jun, 2012 11:37 |
+6 One Direction:
|
ok management - now it's fucking WAR
Tumblr people - ni har säkert sett den här videon? eller en gif länkad till den videon? well, nu tycker jag deras management har gått alldeles för långt. apperently, så har de sagt till Niall att han ska stå och spela gitarr under Torn och han fick inte sjunga. excuse me, men what the hell? Niall är en del av bandet och ska få sjunga under låten lika mycket som resten av killarna. det räcker med att han och Louis har minst solon i hela bandet. och man ser på honom och hur han tittar ner på och de andra att han verkligen vill vara med att sjunga och göra det han älskar att göra. han ser så förkrossad ut att inte få det. lyckligtvis så ser Louis hur nere han är över det, och med mikrofonen i handen gick han över till Niall och medan Niall började sjunga så höll Louis mikrofonen åt honom. efteråt så log Niall ett så stort leende, han såg så hemskt glad ut. åtminstone kunde de fixat ett mikrofonställ åt honom ifall de ville att han skulle spela gitarr. idk guys just feeling so angry for making my leprechaun sad 13 jun, 2012 22:31 |
+2 Dagens citat. :
|
She can't hear us, she's blind.
14 jun, 2012 15:23 |
+1 Intresseklubben antecknar:
|
Visste ni att om man skypar med si_tonks, och sjunger en sång, så sätter hon på låten någon minut efter?
Varje gång, jag lovar. xd (ja jag börjar också tro att jag känner dig för bra.) 14 jun, 2012 22:55 |
+2 Intresseklubben antecknar:
|
Så fort någon skriver fjårtis eller säger fjårtis tänker jag på si_tonks ♥ ♥
14 jun, 2012 20:22 |
+1 Komplimang-tråden!:
|
sanna1324567 - what omfg for realz? tack så hemskt mycket, du är riktigt awesome själv!
You know who I think is the least awesome girl in school? That si_tonks... On a scale of one to ten - one being the least awesome and then ten would be awesome - I would give her..an eight.. Eight point five... Or a nine.. NOT over a nine point eight. Because there is ALWAYS room for improvement. Not everyone can be perfect, liiike me. That's why I'm holding out for a ten... Because I'm worth it. (I'll give her a ten anyway.) MonsterCookie - Jag tycker du är väldigt awesome, ja det tycker jag! HarryFreakingPotter - You drool when you sleep. (I hope you understand the awesomeness in this compliment. Unless - you're awesome. You wanna know why I think that? Because you’re my friend, Mockinjay. Any more stupid questions? Miyuki - Du sitter och ser på den här dataskärmen av en anledning, och det är för att du är bäst! 14 jun, 2012 20:16 |
+1 Intresseklubben antecknar:
|
alltså jag hatar packning
14 jun, 2012 18:08 |


Mugglarportalen