Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du måste vara inloggad för att se medlemmar!

Forumbetyg

1 2 3 ... 86 87 88 ... 123 124 125

+1 Komplimang-tråden!:

linnvendela åh darling ♥ du är fantastiskt, underbar och så sjukt fin och bra på alla sätt. efter alla gånger du har berättat allt som har hänt dig, så vet jag att du är förtjänt allt bra i världen. du är så sjukt stark, Linn, och jag beundrar dig för att du står på dina ben än idag. jag finns här fortfarande, finis, och det vet du.

16 jul, 2012 19:15

+1 Intresseklubben antecknar:

si_tonks är det sjukt gullig
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2hyj4o0.jpg
och HarryFreakingPotter är fruktansvärt vacker
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Feth0fb.jpg

15 jul, 2012 17:20

+1 Intresseklubben antecknar:

Nu är jag hemma från en liten träff med HarryFreakingPotter och si_tonks and IT WAS AWESOME

15 jul, 2012 16:17

+1 Ditt senst skickade sms:

''Hej Ida!
/Matilda''
skulle skicka sms till MonsterCookie så hon fick mitt nummer. c:

13 jul, 2012 16:14

+1 Justin Bieber bråket...:

Jag tycker att hatet mot honom är så överdrivet, man kanske inte gillar hans musik och det kan jag förstå då alla inte har samma musiksmak men man behöver inte hoppa på han som person eller artist och ösa på hur mycket han suger. Jag stör mig även väldigt mycket när folk pratar konstant om hur alla beliebers är flickor som bara gillar honom för hans utseende och att de står och skriker för allt han gör - ursäkta, men dra inte en kam över precis alla fans och beliebers. Alla är inte så. Jag som är directioner har fått läsa hur folk säger att de hatar alla directioners för de är små flickor vid tioårsåldern som bara gillar dem för deras utseenden och är riktigt ohövlig osv. och det händer samma sak i Bieberfandomen. Det finns sådana personer i precis alla fandoms, men alla är inte så. Jag tycker synd om de beliebers som har fått hat för de gillar en viss artist och har en viss musiksmak och för Justin. Jag tycker att han verkar vara en trevlig person och hans låtar är helt okej, inget jag lyssnar på vardagligen. Jag tycker inte om allt hat emot honom. Han har inte gjort dig något som person och gillar du inte hans låtar så sluta lyssna på honom. Om någon frågar dig om du gillar han eller möter du någon som pratar om honom kan du säga 'Jag gillar inte Justin Biebers låtar' eller så, inte 'åh fyfan han suger! Han är gay!'. First - jag tror inte du hade gillat om någon hade öst på med skit på dig. Du kanske är någon som inte bryr sig om vad personer säger, det finns folk som får tonvis med hat men skiter i det, men ingen gillar det. För det andra - han är antagligen inte gay, men vad gör honom så dålig ifall han är det? Jag har en 'killkompis' som hela tiden säger att han är bög, och varenda gång frågar jag 'vad är det för fel ifall han var det?' och en gång frågade jag och mina bästisar det här - skulle han vara en dålig människa ifall han var gay? För han sa 'han är gay' om man frågade honom varför han inte gillar honom. Ursäkta, men vad är det för fel med att vara det?
Och alla de här skämten med att om Justin hade stått på en skyskrapa och man hade sprungit upp och puttat honom eller sätt på när han skulle hoppat - det är för sjukt. Skulle du gjort det bara för att det var Justin, eller? Han är också en människa och såvitt jag vet så har han inte gjort något hemskt (jag vet, han slog en paparazzi som irriterade honom och det finns ju bättre saker att göra än det men om man är paparazzi och irriterar folk borde man veta vad som kan hända, Selena som var med verkade inte precis vara så glad på grund av paparazzina) så jag förstår inte varför man skulle vilja se honom död? De skämten är bara sjuka och hemska.

13 jul, 2012 22:26

+1 Intresseklubben antecknar:

Skrivet av Borttagen:
By reading the word yawn or seeing someone yawn, you yawn without really thinking about it.
I bet you yawn right now.
The awkward moment when I didn't yawn.

13 jul, 2012 17:11

+1 One Direction:

Jag diskuterade det med Ida för några dagar sedan, och tycker fortfarande det är så - det har gått för långt. Jag tycker att det här med Larry har gått alldeles för långt, som Lottie skrev (om det nu var henne på riktigt) så tyckte jag det var ett kul skämt från början men nu har det gått alldeles för långt. Jag hoppas det lugnar ner sig nu och allt med Larry stannar på Tumblr. Jag vill inte att Louis, hans familj och Eleanor ska bli sårade.

13 jul, 2012 14:44

+1 One Direction:

Jag litar inte på sådant och saker från Tumblr om det inte är bekräftat av killarna själva, så hetsa inte upp er i förväg! Vi vet inte om vi kan lita på den twittern.

11 jul, 2012 22:45

+2 Dagens citat. :

You drool when you sleep.

12 jul, 2012 02:18

+1 One Direction:

Jag och MonsterCookie sitter och diskuterar Elounor och Larry Stylinson på Skype hehe....

11 jul, 2012 21:47

1 2 3 ... 86 87 88 ... 123 124 125