Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du måste vara inloggad för att se medlemmar!

Forumbetyg

1 2 3 ... 84 85 86 ... 123 124 125

+2 Intresseklubben antecknar:

är jag den enda som avskyr när folk säger tjejor? o.o

26 jul, 2012 14:24

+1 Intresseklubben antecknar:

Skrivet av scarhead:
oh herregud
hittade mitt första inlägget i den här tråden haha
'
Skrivet av scarhead:
jag tänker på engelska just nu!


BRA INLÄGG MATILDA
wow märkte nu att jag redan då skrev utan stor bokstav
hur länge har jag gjort det herregud

26 jul, 2012 14:17

+1 One Direction:

jag är 9 år yngre än Louis haha ♥ lovely. han är lika gammal som min bror!

26 jul, 2012 13:55

+2 Mugglis, jag har en fråga!:

du är jätteläskig
varför säger alla andra det motsatta

24 jul, 2012 22:43

+1 UNPOPULAR OPINIONS:

Fred (ni vet HI GUYS IT'S FRED!!!! I HAVE A REALLY ANNOYING, LIGHT VOICE) är grymt överskattad. Rösten är så hemskt redigerad och jobbig. Han är jobbig. Och dryg.
Jag ser inte poängen med hans videos! Eller jag har sett honom/han som gör videosarna och han är inte lika jobbig som ''karaktären'' Fred. Det är Fred jag inte tål, ugh.

25 jul, 2012 15:35

+5 One Direction:

''but don't screech, hazza will immediatley think you're annoying''
false
EVERY SINGLE HUMAN ON THIS EARTH will think you're annoying
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m0eailQM251r3ytt5.gif

25 jul, 2012 00:12

+1 One Direction:

Skrivet av Solkatten:
Det är något med Liam och uppstoppade djur x'D Först gåsen och sedan Kevin. Hahah.
det är Louis vi pratar om!
men ja. det roliga med Kevin är att Louis är rädd för riktiga duvor haha.

24 jul, 2012 22:48

+1 One Direction:

ONE YEAR AGO
A FAMILY WAS BUILDED
AND THIS FAMILY WILL ALWAYS STAY STRONG, WHATEVER HAPPENS. WE'VE BEEN TROUGH HATE, LOSSES, AND OTHER THINGS. BUT WE'RE STILL A FAMILY, AND WE WILL ALWAYS STAY LOYAL TO OUR BOYS THAT WE ALL LOVE.

23 jul, 2012 21:26

+1 One Direction:

HAPPY ANNIVERSARY, DIRECTIONERS.
FÖR ETT ÅR SEDAN SKAPADES BANDET VI ALLA ÄLSKAR. ♥
Happy anniversary, directioners.

Exactly two years ago...

LET'S ALL HOLD HANDS BECAUSE TWO YEARS AGO, A BAND WAS FORMED. BECAUSE OF THIS BAND, WE ALL BECAME A FAMILY. AND EVEN IF WE'VE BEEN TROUGH A LOT, WE'VE STAYED A FAMILY. AND WE ALWAYS WILL. KEEP CALM, DIRECTIONERS, WE WILL ALWAYS STAY LOYAL TO OUR BOYS.
- MIN TUMBLR


Nothing's fine, I'm torn...

23 jul, 2012 21:22

+1 Intresseklubben antecknar:

Det har varit en spännande dag för rubriken idag, haha.

22 jul, 2012 23:18

1 2 3 ... 84 85 86 ... 123 124 125