Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du måste vara inloggad för att se medlemmar!

Forumbetyg

1 2 3 ... 75 76 77 ... 123 124 125

+1 Glee:

Brittana is everything that's good in this miserable, stinking world ok bye

14 okt, 2012 14:09

+1 Intresseklubben antecknar:

Skrivet av scarhead:
funderar på att skaffa twitter endast för att följa coolt folk
och för att jag skulle vara bäst på twitter
(obs det är nu ni ska säga JA SKAFFA TWITTER MATILDA!!!!)

14 okt, 2012 16:09

+1 Jag vill gifta mig med...:

MonsterCookies skjorta och si_tonks Dalek. Men jag skulle inte kunna klara ett distansförhållande </3

14 okt, 2012 14:00

+1 Intresseklubben antecknar:

Well I had fun.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdistilleryimage1.s3.amazonaws.com%2Fd5059120154d11e2a9d822000a1de77b_7.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdistilleryimage1.s3.amazonaws.com%2F27eba6b2154f11e2bf34123138105ced_7.jpg

Och taggar Regulus för att känn dig hedrad du kind of får den som födelsedagspresent fast jag har kvar den för du är bäst ok

13 okt, 2012 18:09

+1 Tumblr (diskussionstråd):

AAAAAAAAH JAG HAR 200 FOLLOWERS
YES
YES
YES
OH MY GOD YES

12 okt, 2012 19:58

+1 Intresseklubben antecknar:

Skrivet av Solkatten:
Sluta vara så negativa om vintern. Jeez. Är så trött på allt klagande. Njut istället.
nej för jag hatar vintern punkt

12 okt, 2012 23:56

+1 The PJO/HoO Side:

Ginny!!!! - nejmen åh, vad kul.
åh ser att jag inte är ett ensamt child of Athena
(och där slank min grammatik till)

9 okt, 2012 20:55

+1 The PJO/HoO Side:

Nu hoppar jag in här fast jag inte är medlem här.
.... Inte skriftligt då, men i alla fall.

Ifall det är okej, så vill jag veta en sak.
Om ni hade varit demigods, vem hade ni varit barn till då tror ni?

9 okt, 2012 20:51

+2 Mugglisar med krångliga namn!:

Jag klarar fortfarande inte av att stava rätt på EMELESEL. I just can't!!!

28 sep, 2012 16:49

+2 Glee:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Är faktiskt glad för att Brittana hade en sådan fin break up-scenen, ingen av dem hade varit otrogen, det var ingen angst i scenen, utan de kom överens om att det funkade helt enkelt inte fast de älskar varandra. Deras break up var min favorit, för den var så lugn. Jag var jätterädd att något värre skulle hända, men de tog hand om det innan något värre hända. Jag är 100% säker på att när allt ordnar sig, när Brittany går ut skolan och så, så kommer de hitta varandra igen på något sätt. Det är så det funkar, mitt fina otp.

Måste även säga att the acting i det här avsnittet... no words. De gjorde det så bra. Och Lea i the break up-scenen.... herrejessus.

6 okt, 2012 13:58

1 2 3 ... 75 76 77 ... 123 124 125