Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du måste vara inloggad för att se medlemmar!

Forumbetyg

1 2 3 ... 68 69 70 ... 123 124 125

+5 Kalle anka!:

Amen titta, vi klarade oss utan de rasistiska nidbilder. Jorden gick inte under osv

24 dec, 2012 16:06

+2 Betyg!:

Tre A:n, sju B:n, tre C:n, två D:n, ett E.
Jag är rätt nöjd, även om jag ska försöka få bättre då jag vill få B:na till A:n och höja mina D:n och mitt E.

24 dec, 2012 18:18

+1 Intresseklubben antecknar:

BARA SÅ NI VET if someone asked me who i would want to marry i would say LoonyMe because karin pls

23 dec, 2012 22:35

+1 Vad har du för profilbild?:

en bild på mig och LoonyMe för vi är så fab

23 dec, 2012 19:49

+2 Omegle ft. Mugg:

ÅH jag och LunaLovegood1 hittade varandra för tredje gången

Stranger: tjoo

You: yo

Stranger: yo

You: yo

Stranger: yo

You: yo

det började bra

23 dec, 2012 20:28

+3 Omegle ft. Mugg:

You: jag gillar pojkband

You: lol nu lät jag som Li

mwehehehehee Li ehehehehe

22 dec, 2012 22:57

+1 Dagens citat. :

men ni är bitches på ett roligt sätt ♥ ♥
- Regulus

22 dec, 2012 21:39

+3 Att säga fel...:

Jag satt och fixade till snörena på en present, så sade jag ''Jag har krullat snörena nu!'' till mamma.
Någonstans så försvann r:et och ett n dök upp.

22 dec, 2012 18:07

+1 Intresseklubben antecknar:

Jag läste DarkBells som Starbuck.
Nej, längtar inte alls efter Starbucks, vad pratar ni om?

22 dec, 2012 18:04

+2 Intresseklubben antecknar:

Jag har A i hemkunskap OCH JAG SKA BERÄTTA FÖR HELA VÄRLDEN OM DET I DID NOT SEE THAT COMING

20 dec, 2012 17:03

1 2 3 ... 68 69 70 ... 123 124 125