Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du måste vara inloggad för att se medlemmar!

Forumbetyg

1 2 3 ... 57 58 59 ... 123 124 125

+1 Intresseklubben antecknar:

I want a carrot.

8 jan, 2012 22:08

+1 One Direction:

I STUNDEN NÄR JAG LIVETWITTRAR SVERIGE - IRLAND SÅ FIXADE JAG IHOP DENNA TILL ETT SVAR TILL NIALL
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBTgOGVhCUAAv3Wn.png
JAG ÅNGRAR INGENTING

6 sep, 2013 21:39

+2 One Direction:

ZAYN OCH PERRIE FÖRLOVADE SKRIKER GRÅTER SPYR PGA GLÄDJE AH JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DEM
MY OTP IS SAILING BEAUTIFULLY


och jag ska se This Is Us och har haft biljett i några dagar pga Borås var en av de städerna som biljetterna släpptes tidigare iaehfzsiudsgdghgkliwhföd

22 aug, 2013 17:49

+1 GRATTIS KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRE IDA, ÄVEN KÄND SOM MOSTERCOOKIE!:

Ja, idag, idag, är din födelsedaaaaaaag!
Och det ska vi fira, du fyller 15 idaaaaag!

Käre, käre Ida. You're special to me.
Du är som en storasyster jag aldrig fick - and that makes me very, very happy! Du är epic. Jag vill bara tacka för alla fina stunder, käre Ida. DU ÄR BÄST. JAG ÄLSKAR DIG. ♥

Så, gratta nu för IDAG FYLLER MonsterCookie 15 ÅR.

29 jul, 2012 00:04

+1 Förälskad i en fiktiv person:

Har en sådan stor crush på Augustus Waters att det inte ens är kul
och Percy Jackson men jag är hardcore percabethshipper såatteh

12 aug, 2013 13:20

+2 Doctor Who:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ffd4e180de4ac74ecacbb363ce9ac00c7%2Ftumblr_mr0u71eAzJ1r05bkco1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fee1c664e76b607481d4d8b6473c07ca3%2Ftumblr_mr0u71eAzJ1r05bkco2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F284e64312de1a5cc498928b2fc3e96d9%2Ftumblr_mr0u71eAzJ1r05bkco3_250.gif

4 aug, 2013 22:04

+1 En sommarlovskväll framför datorn [SV]:

FOLKS
det är buggen som spökar till igen, hade Ida tagit bort sig så hade det inte gått att tagga henne! take it easy, folks, det är en bugg som gör att det står borttaget på medlemmar när de är utloggade.

3 aug, 2013 23:38

+1 Får jag chans på någon?:

Skrivet av LoonyMe:
har ju då en crush på scarhead luv u babe bacon xoxoxoxo
ja jag har ju en crush på käre karin här med
babe bacon, u must be a horcrux cause you complete me xoxoxo

1 aug, 2013 20:02

+1 En sommarlovskväll framför datorn [SV]:

Pojken som överlevde
förlåt är bara lite trött på livet

xHermionex
Okeeeeeeeeeeeeej. För dig är det ju vääääldigt synd om.

Pojken som överlevde
VOLDEMORT DÖDADE MINA FÖRÄLDRAR


Ida, du är ett GENI.
Jag minns fortfarande när jag hittade den här på FFN och läste lite sådär, men sedan så BOOM hittade jag den här på mugglis. Jag läste hela när jag inte hade någon fritid (vilket jag fortfarande inte har MENMEN) och åh herre vad jag älskar den här fanficen. Jag har skrattat så mycket över vad du har skrivit (Upp med händerna, det här är Rån gjorde så jag skrattade så mycket haha ♥ och VAR FICK DU LUFT IFRÅN SEAMUS DIN FULE FAN / SCROLL UPP SJÄLV OCH LÄS DIN POTATISSKALLE) och ALLTSÅ den här fanficen betyder en aning för mig för det är en av de första fanficsen jag har läst (hur många gånger har jag sagt fanfic nu) och verkligen FÖLJT.

JAG GLÖMDE DET VIKTIGASTE.
Du vet redan om att Dramione och Romione kommer ALLTID vara våra största skillnader haha. Men, Ida - du är den enda personen som har fått mig att shippa dramione i fanfics. Note: jag shippar Dramione i dina fanfics, annars nej ehehehehehe. Men, det är det närmsta man kan komma till, right?

Nu ska jag även vara övercheesy och säga att KÄRA IDA du är en underbar, rolig, generös, kreativ, smart, vacker och fantastisk människa som jag är glad över att ha i mitt liv. Jag är jätteglad över att kalla mig din vän, och att jag kan kalla mig din vän, du är jättefin från insidan utåt. Jag älskar dig, darling, kram. ♥

31 jul, 2013 18:26

+1 Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade :

borde inte gå genom den här tråden, sitter typ och gråter
nej men VARFÖR KAN INTE ALLT VARA SOM DET VAR INNAN, NÄR VI BÖRJADE BLI SÅ BRA VÄNNER OCH ALLT VAR BRA OCH JAG VAR SÅ LYCKLIGT KÄR OCH JAG HADE HOPP OCH HAN VAR FIN OCH VI VAR FINA TILLSAMMANS OCH HAN FICK MIG ATT KÄNNA MIG JÄTTEBRA

you're never gonna love me, so what's the use?
i don't wanna admit, that we're not gonna fit
no i'm not the type that you like, why don't we just pretend?

29 jul, 2013 11:24

1 2 3 ... 57 58 59 ... 123 124 125