Du måste vara inloggad för att se medlemmar!
Forumbetyg
1 2 3 ... 56 57 58 ... 123 124 125
+3 Bild på dig själv!:
|
Här är en bild på mig där jag håller hand med Annikz och står bredvid Gandalf (typ) och HarryFreakingPotter syns lite där i bakgrunden.
![]() Och här är en bild på min sanna sida. ![]() 1 okt, 2013 19:16 |
+2 Vad ska ni klä ut er till på Halloween?:
|
jag ska vara female!tate (från American Horror Story), och jag är lite för exalterad för mitt bästa.
![]() (MonsterCookieoch Neeyum gav mig idén host sa 'MATILDA DU KAN VARA FEMALE!TATE!!!' till mig host) 26 okt, 2013 12:17 |
+1 Sims (3) problem: Mitt Sims stannar!:
|
låser på begäran av trådskaparen!
20 okt, 2013 16:55 |
+3 Bild på dig själv!:
|
18 okt, 2013 19:59 |
+3 Intresseklubben antecknar:
|
streaming är inte olagligt, att ladda upp filerna där är dock olagligt. så att titta på swefilmer är inte olagligt!
9 okt, 2013 19:35 |
+1 HÖST:
|
om du gillar regn, borde du flytta hit till Borås haha. det regnar minst en gång i veckan här!
hösten är okej, jag älskar att få ha stora, varma och mysiga tröjor och halsdukar och mössor (MÖSSOR ♥) och iih. ♥ hatar kyla dock eh. men ja, fina färger - me gusta. speciellt då jag bor vid en skog och får se fina färger från mitt fönster och wieh. 6 okt, 2012 11:27 |
+2 One Direction:
|
hahhahahahahaha jag ska se catching fire den 23 + doctor who
fan vad bra 5 okt, 2013 18:59 |
+2 Skriva av sig-tråden:
|
Jag skickade precis ett meddelande till min crush om varför privata saker har hänt och där även erkänt att jag crushar på honom.
Helvete. 30 sep, 2013 19:36 |
+1 One Direction:
|
Jag har biljetter
jag ska se dem jag har biljetter jag ska se One Direction EFTER TVÅ ÅR SKA JAG SE DEM 25 sep, 2013 20:47 |
+2 YOU ARE FOURTEEN GOING ON FIFTEEN:
|
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SARA AKA Optic AKA SIS
![]() ![]() PUSS ILYSM BBY KEEP IT UP LIKE YOU DO CAUSE YOU'RE ONE OF THE NICEST, LOVELIEST SMARTEST PEEPS I KNOW SEE YOU SOON DARLING I LOVE YOU (idk if you even like these songs bUT) http://www.youtube.com/watch?v=abWeJq_XlwA (i had to) http://www.youtube.com/watch?v=zRil6srSOKo (om du inte gillar little mix s2g) JAG ÄLSKAR DIG PUSS och nu är jag så snäll att jag lägger upp en bild när vi är som mest aktiva (det finns en ännu värre bild MEN jag är inte i mitt mest attraktiva tillstånd så ehm FÖRLÅT IFALL DU INTE GILLAR BILDEN SARA men det gör jag so well) ![]() PUSS ONCE AGAIN GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN DU SKA FÅ DIN PRESENT OM TVÅ VECKOR 14 sep, 2013 00:00 |








Mugglarportalen