Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du måste vara inloggad för att se medlemmar!

Forumbetyg

1 2 3 ... 54 55 56 ... 123 124 125

+4 5SOS:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fton.twitter.com%2Fi%2Fton%2Fdata%2Fdm%2F477931196987752448%2F477931196996132864%2FVP5MlQEv.jpg
oj ja här står jag casually framför 5 seconds of summer efter att ha vaknat klockan fyra på morgonen efter tre timmars sömn, tagit ett tåg till södertälje klockan sex på morgonen och köat sedan klockan sju.
och ja michael clifford ler mot mig på bilden
but ah no big deal

och jag sade till calum att han är en av de vackraste människorna jag har sett och han skrattade och sade ''aw thank you, it's not true though but'' no big deal
och michael var jättegullig och blev jätteglad när jag gav en komplimang om hans hår och sade ''aw, thank you! i really appreciate it'' no big deal
luke var jättegullig trots att han var awkward (men det är jag också so like) och jag sade till honom att jag älskade honom (''i just have to say, i really love you'' ''i'm sorry, what?'' ''i just have to say, i really really love you'' och han visste inte vad han skulle säga så han log ner mot bordet och sedan skakade jag hans hand så ja jag har skakat hand med typ min största celebrity crush no big deal
ashton var jättefin och jag sade till honom ''i'm good, or well i just slept three hours and then nearly saw you at the concert because someone tall stood in front of me, but i lOVE YOU, THANK YOU, BYE'' och han kollade på mig med valpögon och sade ''aw'' och sedan skrattade åt mig och vinkade no big deal

jag har träffat och pratat och skrattat med 5 seconds of summer aka mitt favoritband
no
big
deal


(massa kramar och pussar och cred till Ginnyy för bilden thanks ily)

22 jun, 2014 21:04

+1 Cirkeln-trilogin:

HEJ FÖRLÅT SENT SVAR MEN TOG MIG FAKTISKT TID ATT LÄSA NYCKELN OCH LÄSA KLART DEN FÖR CA EN MÅNAD SEDAN
och

Spoiler:
Tryck här för att visa!URSÄKTA VADÅ ATT VIKTOR DÖR
jag hade fäst mig vid honom så mycket och cRUSHADE PÅ HONOM SÅ MYCKET
OCH SÅ BARA
DÖR HAN
URSÄKTA MIG MEN VA

och alltså jag har svårt för gustaf och minoo och vet verkligen inte varför???

och herregud när elias och linnéa fick träffas igen
jag var så himla lycklig
för jag är så överlycklig när jag får träffa mina bästa vänner efter antal månader igen, och då kan jag inte ens tänka mig hur de kände sig
men herregud blev så lycklig och rörd och tårögd åh

6 jun, 2014 20:50

+5 Eurovision Song Contest 2014:

Conchita winning Eurovison is the solid proof that Europe has no time for your transphobic shit

11 maj, 2014 00:51

+1 Vems profilbild gillar du mest?:

Pixies profilbild är fin.

9 maj, 2014 23:18

+1 Sista avsnittet av How I Met Your Mother:

JAG
HATADE
DET

MYCKET

Spoiler:
Tryck här för att visa!OKEJ SÅ TED HAR FUCKING VÄNTAT PÅ DEN RÄTTA I ÅTTA ÅR, HAN HAR VÄNTAT PÅ SIN SANNA KÄRLEK GENOM ALL SKIT I ÅTTA ÅR, VI FÅR SE HUR NÄRA HAN ÄR PÅ ATT TRÄFFA HENNE EN HEL SÄSONG OCH DET SLUTAR MED ATT HON BLIR SJUK HON DÖR OCH HAN FUCKING DISKUTERAR OM HAN SKA BJUDA UT ROBIN IGEN MED SINA BARN????

FÖRST AV ALLT, HAN HAR VÄNTAT SÅ JÄVLA LÄNGE PÅ HENNE OCH DE FÅR INTE ENS VARA MED VARANDRA LIVET UT UTAN HON SKA BLI SJUK OCH DÖ
SÅ VI HAR FÅTT EN KARAKTÄR SOM HAN HAR VÄNTAT PÅ I FLERA ÅR PÅ, FÖR ATT HON SEDAN SKA DÖ NEJ TACK

PLUS ROBIN ÄLSKADE ALDRIG TED
SOM EN VÄN, JO VISST, MEN ENDA ANLEDNINGEN TILL ATT HON TÄNKTE JO MEN ASSÅ JAG BORDE JU FAN BLIVIT TILLSAMMANS MED TED VAR FÖR ATT HAN VAR 'PROBLEMFRI' OCH HON BEHÖVDE INTE KÄMPA FÖR HONOM OCH HON SKULLE KÄNNA SIG TRYGG, INTE FÖR ATT HON ÄLSKADE HONOM SÅ MYCKET ATT DE SKULLE KUNNA SPENDERA LIVET UT MED VARANDRA
HON VILL INTE ENS HA BARN

DE HAR JU SKRIVIT SÅ MYCKET OCH GJORT SÅ MYCKET MED KARAKTÄRERNA FÖR ATT SEDAN KASTA BORT DET????
jag är arg

1 apr, 2014 17:10

+3 Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!):

Skrivet av Waters:

jag är ganska säker på att killar också gör såna där saker hahah ; )

jag ska prova den teorin

..skrattar åt våra egna skämt innan vi har berättat dem - min klasskompis gör det oftare än vad jag gör tbh
..behöver ingen klocka för att vi har mobil
- jag känner ingen kille som använder klocka nu för tiden
..säger Va? fast vi har förstått allt - är inte det vanligt tho
..kollar i kylskåpet tio gånger utan att äta nåt - skojar du min bror gjorde det hela tiden innan
..kan se samma film fem gånger - min andra bror är ett levande bevis på det här
..kan kolla klockan och sedan glömma vad den visade - mina klasskompisar brukar ta upp sina mobiler tre gånger för de glömmer alltid vad klockan var
..säger OK fast vi inte har hört ett ord. - menar du mattelektionerna

....vet inte riktigt vad det här bevisar
menmen!

6 feb, 2014 19:54

+2 Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade :

och det gör ont ont ont ont för du betyder så jävla mycket för mig och det gör ont ont ont ont att du inte tänker detsamma om mig

6 feb, 2014 16:41

+2 50 fakta om mig-tråden:

Spoiler:
Tryck här för att visa!1. jag är alltid röd på någon kroppsdel
2. det ser ut som jag har blåmärken när jag går ut ur duschen
3. mina fötter är alltid illröda när jag går ut ur duschen
4. jag får röda fläckar på mina ben och armar ibland och jag har ingen aning varför (jag har känslig hud så det kan förklara det lite)
5. jag får röda kinder hur lätt som helst
6. jag har alltid haft lätt för att stava
7. men jag har alltidalltidalltid haft svårt för matte???
8. jag KAN inte gå upp ur sängen om ingen väcker mig, de senaste dagarna har jag haft två alarm på så jag har vaknat klockan tio men ändå har jag gått upp från halv tolv eller tjugo över ett
9. kan dock bero på att jag har sovit sämre under skoldagar så på lov så sover jag som en stock
10. jag svär alldeles för mycket
11. jag är JÄTTEKRÄSEN
12. jag äter dock allt, fastän jag inte gillar det
13. jag börjar crusha på folk jättelätt
14. jag gav Regulus daim i födelsedagspresent men jag skrev 'dayum' på den och han började skratta när han öppnade paketet
15. jag är socially awkward och blyg bland nya människor och människor jag inte har bra kontakt med
16. jag har jättesvårt att börja prata med andra människor och ta kontakt med människor över huvud taget
17. jag procrastinatear hela jävla tiden
18. jag älskar att prata om mens och folk tycker antagligen att jag är äcklig eller konstig för att jag pratar så öppet om det men VARFÖR SKA JAG INTE GÖRA DET jag får väl prata hur jävla öppet som helst om att jag blöder en gång i månaden
19. mitt självförtroende går alltid lite upp och ner men känner ändå att den håller sig på en bra plats!
20. jag har emetofobi, dvs rädsla för spya, att spy och att andra spyr och har haft det så länge jag kan minnas
21. jag är otroligt tacksam för mina bästa vänner och att jag har dem
22. jag har en stor förkärlek för nudlar
23. jag gillar verkligen inte te
24. jag pratar brittisk engelska, men när jag pratar med mig själv så byter jag accent av någon anledning
25. pojkband gör mig glad
26. älskar nathan sykes överdrivet mycket och en av mina största drömmar är att få krama honom
27. jag ska få göra några saker jag har velat göra ett tag nu nästa år - se one direction och åka till london!! ! ! !!! ! ! !!!
28. jag har aldrig flugit och jag är livrädd inför nästa år då jag kommer flyga till london hm
29. jag kan knäcka min fot, min stortå och mina händer genom att vrida på dem
30. jag älskar att argumentera om hur man uttalar kex (man sägER CHEX GODDAMNIT!!)
31. jag har aldrig velat testa alkohol och att bli full och kommer inte vilja det på ett långt tag pga min emetofobi
32. jag har alltid bott i samma lägenhet, i samma stad obviously
33. jag bor i Borås, i västra götaland och har en stark kärlek för göteborg
34. min själ dör lite varje gång jag ser/träffar och får klappa en katt
35. the bacon team är mina favoritpersoner i hela världen
36. jag är laktosintolerant, jag kan inte dricka mjölk innehållande laktos, jag äter inte grädde och yoghurt innehållande laktos och jag tål inte vissa glassar men ett stort problem är att jag vet inte vilka glassar jag tål eller inte tål
37. jag är evigt tacksam över att jag aldrig har haft en panikattack, lider av depression, ätstörning osv och att jag har och mår bra
38. jag är överdrivet kär i marina diamandis skojar inte herregud vad jag skulle göra för den kvinnan skulle offra ALLT
39. JAG VET INTE VADFAN JAG SKA GÖRA MED MITT LIV I FRAMTIDEN VAD VILL JAG BLI VAD VILL JAG JOBBA MED VAD KOMMER MITT LIV GÅ UT PÅ?????
40. jag känner mig mognare än folk i min ålder
41. har ofta hört att jag verkar vara mognare och äldre än vad jag är??? (obs jag är 13 as in 00a)
42. jag tar många punkter från LunaLovegood1 för vi verkar ha mycket gemensamt, ändå har jag skrivit det här sedan 22:00 ungefär???
43. jag har ett seriöst problem med min obsession med twitter
44. jag får dåligt samvete väldigt lätt
45. jag har sjukt svårt att säga saker rätt ut, t.ex. så har jag sjukt svårt att säga vad jag verkligen känner för en viss person jag är arg på, jag har svårt att erkänna för människor att jag verkligen tycker om dem osv
46. jag är feminist och brukar i min ensamhet ranta om sexism öht, slut shaming osv
47. jag spenderar väldigt mycket tid att titta på youtubers och jag känner en sådan kärlek för vissa youtubers att det är sjukt
48. jag är västgöte och har tydligen en väldig dialekt som vissa stockholmare gillar att påpeka host Neeyum si_tonks optic Annikz host
49. jag gillar att beskriva mig själv som 'for a pessimist i'm pretty optimistic' för att 1) det stämmer väldigt bra tbh 2) paramore ♥
50. jag är den konstigaste personen som Neeyum känner


(LunaLovegood1 du är väldigt fin du med älskling)

30 dec, 2013 22:57

+3 Skriva av sig-tråden:

Skrivet av Hapo:

Jag dricker också näringsdrycker, men jag tycker att de är goda! De är en perfekt frukost som man kan få i sig på nästan en minut. Jag hatar frukost, och äter jättelite, men med näringsdryckerna håller jag mig mätt länge, lagom till lunchen.
Mina händer är iskalla de med, tror jag mätte temperaturen, det var väl 23 grader eller nåt.. Du kan ju utnyttja det, stick händerna på folks ryggar, askul ju

jag ska börja det här med att säga att jag förstår att du antagligen inte menar något illa med att säga det här, men jag märkte lite saker som.. eh, inte var så passande.
nu känner jag dock vilma väldigt väl (typ nästan kanske???), och läst om ätstörningar osv, men jag tycker att det inte riktigt är något man borde säga till någon med en ätstörning. speciellt inte 'jag hatar frukost och äter jättelite' - jag förstår om du inte menade något illa med det, men inlägget kunde lätt trigga igång hos människor med ätstörningar. du behöver så klart inte skriva någon peppande text om det om du inte vill, men i överlag så var inte ditt inlägg så lämpligt till ett svar på ett annat inlägg om ätstörningar.

31 dec, 2013 18:04

+1 Vad har ni fått i julklapp?:

klocka, our moment parfym + shower gel, boktjuven, let it snow (bok), one direction - midnight memories, the wanted - word of mouth, little mix - salute, doftljus, star wars-film, samsungplatta, sovshorts, tjocka strumpor, presentkort på hm, underkläder, skissblock och örngott!

24 dec, 2013 16:09

1 2 3 ... 54 55 56 ... 123 124 125