Du måste vara inloggad för att se medlemmar!
Forumbetyg
1 2 3 ... 54 55 56 ... 123 124 125
+4 5SOS:
![]() oj ja här står jag casually framför 5 seconds of summer efter att ha vaknat klockan fyra på morgonen efter tre timmars sömn, tagit ett tåg till södertälje klockan sex på morgonen och köat sedan klockan sju. och ja michael clifford ler mot mig på bilden but ah no big deal och jag sade till calum att han är en av de vackraste människorna jag har sett och han skrattade och sade ''aw thank you, it's not true though but'' no big deal och michael var jättegullig och blev jätteglad när jag gav en komplimang om hans hår och sade ''aw, thank you! i really appreciate it'' no big deal luke var jättegullig trots att han var awkward (men det är jag också so like) och jag sade till honom att jag älskade honom (''i just have to say, i really love you'' ''i'm sorry, what?'' ''i just have to say, i really really love you'' ashton var jättefin och jag sade till honom ''i'm good, or well i just slept three hours and then nearly saw you at the concert because someone tall stood in front of me, but i lOVE YOU, THANK YOU, BYE'' och han kollade på mig med valpögon och sade ''aw'' och sedan skrattade åt mig och vinkade no big deal jag har träffat och pratat och skrattat med 5 seconds of summer aka mitt favoritband no big deal (massa kramar och pussar och cred till Ginnyy för bilden thanks ily) 22 jun, 2014 21:04 |
+1 Cirkeln-trilogin:
|
HEJ FÖRLÅT SENT SVAR MEN TOG MIG FAKTISKT TID ATT LÄSA NYCKELN OCH LÄSA KLART DEN FÖR CA EN MÅNAD SEDAN
och Spoiler: Tryck här för att visa! 6 jun, 2014 20:50 |
+5 Eurovision Song Contest 2014:
|
Conchita winning Eurovison is the solid proof that Europe has no time for your transphobic shit
11 maj, 2014 00:51 |
+1 Vems profilbild gillar du mest?:
|
Pixies profilbild är fin.
9 maj, 2014 23:18 |
+1 Sista avsnittet av How I Met Your Mother:
|
JAG
HATADE DET SÅ MYCKET Spoiler: Tryck här för att visa! 1 apr, 2014 17:10 |
+3 Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!):
|
jag ska prova den teorin ..skrattar åt våra egna skämt innan vi har berättat dem - min klasskompis gör det oftare än vad jag gör tbh ..behöver ingen klocka för att vi har mobil - jag känner ingen kille som använder klocka nu för tiden ..säger Va? fast vi har förstått allt - är inte det vanligt tho ..kollar i kylskåpet tio gånger utan att äta nåt - skojar du min bror gjorde det hela tiden innan ..kan se samma film fem gånger - min andra bror är ett levande bevis på det här ..kan kolla klockan och sedan glömma vad den visade - mina klasskompisar brukar ta upp sina mobiler tre gånger för de glömmer alltid vad klockan var ..säger OK fast vi inte har hört ett ord. - menar du mattelektionerna ....vet inte riktigt vad det här bevisar menmen! 6 feb, 2014 19:54 |
+2 Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade :
|
och det gör ont ont ont ont för du betyder så jävla mycket för mig och det gör ont ont ont ont att du inte tänker detsamma om mig
6 feb, 2014 16:41 |
+2 50 fakta om mig-tråden:
|
30 dec, 2013 22:57 |
+3 Skriva av sig-tråden:
|
Skrivet av Hapo: Jag dricker också näringsdrycker, men jag tycker att de är goda! De är en perfekt frukost som man kan få i sig på nästan en minut. Jag hatar frukost, och äter jättelite, men med näringsdryckerna håller jag mig mätt länge, lagom till lunchen. Mina händer är iskalla de med, tror jag mätte temperaturen, det var väl 23 grader eller nåt.. Du kan ju utnyttja det, stick händerna på folks ryggar, askul ju jag ska börja det här med att säga att jag förstår att du antagligen inte menar något illa med att säga det här, men jag märkte lite saker som.. eh, inte var så passande. nu känner jag dock vilma väldigt väl (typ nästan kanske???), och läst om ätstörningar osv, men jag tycker att det inte riktigt är något man borde säga till någon med en ätstörning. speciellt inte 'jag hatar frukost och äter jättelite' - jag förstår om du inte menade något illa med det, men inlägget kunde lätt trigga igång hos människor med ätstörningar. du behöver så klart inte skriva någon peppande text om det om du inte vill, men i överlag så var inte ditt inlägg så lämpligt till ett svar på ett annat inlägg om ätstörningar. 31 dec, 2013 18:04 |
+1 Vad har ni fått i julklapp?:
|
klocka, our moment parfym + shower gel, boktjuven, let it snow (bok), one direction - midnight memories, the wanted - word of mouth, little mix - salute, doftljus, star wars-film, samsungplatta, sovshorts, tjocka strumpor, presentkort på hm, underkläder, skissblock och örngott!
24 dec, 2013 16:09 |


Mugglarportalen