Du måste vara inloggad för att se medlemmar!
Forumbetyg
1 2 3 ... 51 52 53 ... 123 124 125
+2 Intresseklubben antecknar:
|
gud vad glad jag blir av att se nya prefekter!!! vad fint ändå
8 okt, 2017 10:49 |
+1 Intresseklubben antecknar:
|
3 jan, 2017 19:19 |
+1 Läsning innan läggdags är bra för hälsan!:
|
Flyttad!
Om du vill att den ska flyttas till något annat forum är det bara att säga till 5 jul, 2016 13:08 |
+1 UNPOPULAR OPINIONS:
|
Skrivet av wisteria: är traumatiserad efter att alla barn på fritids efter skolan hade typ centimeterslager med smör på sina mackor euw smör är så äckligtSkrivet av Embroyo: Skrivet av wisteria: jag hatar smör, it's gross af jAAAAA visst är det? fick kväljningar en gång när jag åt en macka med mycket smör (visste inte hur mycket det var i när jag bet i den) har inte ätit smör frivilligt sedan jag var nyfödd... kräkes när jag råkade få smör på en av mina mackor och åt den, var så gross asså ew. värre finns inte 3 jul, 2016 13:45 |
+1 Intresseklubben antecknar:
|
Skrivet av Klaestron: Lite så är det just nu hahaha!! Folk jag känner började klaga på Zara Larsson och manshat och jag kände att jag var tvungen att hoppa in för att hela grejen med att folk hoppar på Zara gör mig jätteirriterad och tjejen som jag höll med var själv med den åsikten så jag fick trotsa min konflikträdsla för en gångs skull, det är tufft när jobbiga antifeminister hoppar in hahah:/Skrivet av scarhead :Tänker avsäga mig från att diskutera någonting för all framtid, speciellt på Facebook, adjö tycker ingenting längre känner ingenting längre How come? Väljer själv sällan att diskutera på Facebook. De gånger det varit har det rört saker jag känner mig tvungen att antingen försvara eller förklara. Och min kompis som sa att Zara är sjuk i huvudet och borde söka hjälp har nu valt att avsluta diskussionen genom att säga ''jag har mina åsikter, ni har era, punkt slut!!'' hahHAHAHAHhahha jag vann 4 jul, 2016 10:35 |
+2 UNPOPULAR OPINIONS:
|
Skrivet av Elma00: jag håller med dig på allt du säger, du har satt allt jag känner i ord, men jag vill också lägga till lite här.En man? Snarare... alla män. Exakt alla män förtrycker mig och ickeman. Min pappa förtrycker, min lillebror förtrycker, min morfar förtryckte. Jag som vit förtrycker. Du kanske inte håller med, och tänker inte direkt sitta och försöka få dig att tycka som jag, för alla tycker olika. Men liksom, alla män får "fördelar" (i brist på bättre ord, har fått ordtorka haha!) på grund av att de är män. Du kanske har hört talas om löneskillnaderna? Det är ett bra exempel. ALLA män förtrycker, enligt mig, kanske inte enligt dig. detta är så sant, för sitter man i en privilegierad sits så förtrycker man. nödvändigtvis inte aktivt, men jag som vit t.ex. förtrycker rasifierade. jag som cis förtrycker, jag som en tjej med ekonomisk trygghet förtrycker osv, men sedan vad jag väljer att göra utöver det är en annan sak enligt mig. jag väljer helt enkelt att vidga mina kunskaper, att lyssna och lära mig från de med tolkningsföreträde, att inte aktivt förtrycka. jag tycker inte det är rätt av mig att reagera på om en rasifierad skulle säga ''jag hatar vita'' som en reaktion mot förtryck, eller om en icke-binär skulle säga ''jag hatar cismänniskor'', för att det är en reaktion från all förtryck de upplever. det jag kan göra som en individ är att göra det jag redan nämnt, och inte vara ett dickhead mer eller mindre. så ja, alla män förtrycker. 2 jul, 2016 21:10 |
+1 Mens-tråden:
|
Skrivet av Phan: de gångerna jag har använt tampong så har de varit för skolbad och då har jag dessutom inte använt dem länge för att jag inte gillar att använda tampong lmao men när jag haft i en kort tid och dessutom hade lite mens var det så torrt när jag skulle ta ut den att det var jätteobehagligt att ta ut den hahahaha. du har ju redan nämnt det, det råds att man ej ska göra det när man blöder lite för att det gör det ofta torrt då tampongen suger åt sig flytningar dessutom (inte så nice att tänka på men mens i helhet är ju sådär va) och tampongen kommer inte ut så smooth när den är torr. så om du tror att den inte kommer absorbera tillräckligt mycket blod för att den ska ut utan problem så bör du inte använda tampong, enligt mig, men det kan vara värt ett försök! helst med minitamponger dock, jag tyckte det var jobbigt att dra ut en halvtorr minitampong när jag var i slutet på min mens så att dra ut en normalstor när du blöder kan bli väldigt obehagligt hahaha. vill börja använda tampong men blöder så lite, läste någonstans att man inte ska använda tampong då men tycker inte riktigt om binda. om jag nu testar, vet någon om det är dåligt att använda normalstor (och inte liten) första gången för det är det ända vi har hemma, lol 1 jul, 2016 21:18 |
+2 Onödig eller nödvändig fakta om er:
|
Det var jag som ändrade titeln från 'önödig' till 'onödig' för jag störde mig på det :$$$
25 jun, 2016 20:21 |
+2 UNPOPULAR OPINIONS:
|
det är min årliga tur med att säga att
jag hatar vinter det är kallt och mörkt och långt och jag blir nere så lätt under vintern och vinterkräksjukan går runt och man blir förkyld och sjuk och snö och nej fy usch 6 dec, 2015 18:59 |
+1 Ett Ställe För Diskussioner:
|
Tro det eller ej, men Ida har gjort så jag shippar Dramione i ESFD.
ENDAST i ESFD, dock. Men känn dig stolt, Ida. KÄNN DIG STOLT 10 sep, 2012 19:36 |




:
Mugglarportalen