Du måste vara inloggad för att se medlemmar!
Forumbetyg
1 2 3 ... 100 101 102 ... 151 152 153
+1 T-Rock Band, någon? ^^:
|
hahaha spontant tänkte jag "va? Tunnelbanerockband? Vad är tunnelbanerock för något?" X)
ooooohohohoho jag orkar inte med mig själv. 25 feb, 2013 15:55 |
+1 Ett år på mugglis + 1000 inlägg!:
|
Grattis på ettårsdagen!
21 feb, 2013 11:08 |
+2 The Pokemon Side:
|
Goooooood morgon allesammans i kära pokéhörnan 20 feb, 2013 07:52 |
+1 We are the Harry Potter generation:
|
Jaaa. Det ville väl alla eller?! Tom är en vilsen själ som bara råkar vara dum. Umbridge är en ragata. Ett svin. ....OCH HON HADE TUSEN KATTER PÅ TALLRIKAR ... HALLÅÅÅÅÅÅ!!!! Hon har mycket att lära av Arabella Figg. 21 jan, 2013 09:03 |
+41 5 Januari 2009: 4 ÅR!:
|
[Plötsligt uppdatering 4år senare pga kommentar i fältet nedan]
IDAG ÄR DET FEST! Herregud, kommer ihåg min tråd från förra året men nu är det dags igen! 4 fantastiska år på mugglis och min nya, coola drake kläcktes idag. Stod mellan namnen Les Misérables, Camelot och Malcolm Reed. Därför blev det Hoshi Sato Hur firar du den här dagen? En promenad? God mat som mamma lagat? Studier? Foto? Discomusik woohoooo! Ni har fått stå ut mig och mina caps lock-moment. Mina tusentaliga utropstecken. Mina urflippade stunder. NI ÄR GRYMMA, COOLA OCH UNDERBARA SOM ÄR SÅ GOA MED MIG JÄMNT! ♥ Tack Li för att du introducerade mig till Rick Riordans otroliga värld! Tack Erfa för att du är en del av Sveriges coolaste wrockband! Tack fina och underbara: accioron expelliarmus Remembrall childhoodlight DeathDownAlex Secchan Tuggrus trevor Cyachi Grå Damen Ida S Elley superman avifors Ginnyy Sovsvampen Danzi kinshaw Cara Riddle themarauder Prue failarN Somnium ikka Margaret leumas vän Pixie Tomi Anapneo Kaiia scarhead J-star Black Enchanted Yvja Vergo. Ni har allt bjudit till många fantastiska och minnesvärda ögonblick på mugglis. Jag älskar att minnas tillbaka till 2011 då majoriteten av oss hade en väldigt god sammanhållning här och det är alltid lika kul att följa er, höra om era bravader idag och stötta er när det kommer jobbiga perioder. Ni betyder något extra och skall veta att ni alltid kan ha mig som ett stötteplank om något skulle hända ♥ Kramar och tack! Några av er ser jag oftare på fb numera, andra har jag fått ännu bättre kontakt med på senare tid och några utav oss kör vår lilla mugglisgång och hörs av vid enstaka skeden. Oavsett vad så är ni grymma! Tack Tack snyggaste, coolaste, finaste gänget ♥ Vi har känt varandra toklänge eller bara länge nog. Ni känner till mina brister och betytt otroligt i jobbiga perioder. Nu cirkulerar ni runt om i min omgivning till och från. Fortsätt vara de goa individer som ni blivit ♥ Arvwen Nessilini tigi Eriskay Cykel Ally Regins Lingonbean Cave Trouble FarbrorSnuffles LtCmdrJimmy Ellociraptor Andra goingar som kommit med fina stunder och ögonblick på mugglis - många som få linnvendela tyri The Noble Lion Valmo SimonCordatilia LoonyMe LeeJordanhjärta Drake jessipotter annawpotter ninja EmahS Greenbloodyrose Dracos Tvillingsyster Alice... MissWentz mine Bombarda Lunah~ CallmeDude Vare-kun Incendio lillamymin Luna Chang Celebikai LucyMalfoy si_tonks Safrina M4L13 ginny_ginny HarryFreakingPotter whirlwinds Ginny00 cirklar black2 Amandan Zekeholm Obliviate_ Solkatten HannaPanna Chlekins Ultramannen Lizzie Lovegood Draken Norbert lövetAmanda adliitam Jac Twix onlyoliviaa Lordlollo LunaLovegood1 HarryPotterr Ugglan Hedwig Anch0r KossanBerta HannaPanna -Patronus- Episkey Sirius Orion Black Ekkiis Victoire Weasly Ladusvalan Harry Hippe Jag skulle kunna dra fram hundratals fler mugglisar och trycka in här på något vänster. Det finns så himla många som jag har kommit i kontakt med på fyra år och otroligt många som har förgyllt stunder i min vardag. Ni är guld värda och jag blir så glad av att veta att många av er funnit vänner för livet via mugglis! GRATTIS TILL MIG OCH TACK TILL DIG! ♥ 5 jan, 2013 13:52 |
+4 Att man kan dullera med drakar:
|
jag är hoggytönt och håller på drakrace!
DRAKRACE DRAKRACE DRAKRACE! 17 jan, 2013 02:08 |
+8 Det senaste mugglis-skvallret!:
|
Det ryktas om att Secchan, LeeGordan, Drake90 och KossanBerta spelar klädpoker nere hos husalferna. Om det stämmer är otydligt men senast idag fick Remembrall ett skosnöre i spagettin. hhmmm.. ??
12 feb, 2012 22:06 |
+1 Vad har Harry Potter betytt för er?:
|
12-13år av mina 20år: och då talar vi om det bästa åren i mitt liv, samtidigt som det har varit mina värsta. Men Tack vare JK och Harry har jag överlevt åren och tagit med mig ny erfarenhet, nya perspektiv på livet, nya vänner och fantastiska minnen. Har skrivit från så många olika vinklar, om så himla mycket, i så himla många trådar alla redan. Här. Någonstans.
7 aug, 2011 23:50 |
+2 ?:
|
Jooodå! Du kan sopa och hålla presentationen dammfri längre än de utan kvast ;D
2 feb, 2013 14:26 |
+1 Vi och dem, eller bara vi! (?):
|
Skrivet av Borttagen: Alltså jag gillar din poäng. Men å andra sidan så tycke rjag det är okej att säga saker i stil med "Japanen", Eller egentligen snarare "han med japanska föredrar/utsprung etc" för att beskriva folk, om man skall typ förklara vem man syftar på eller så. typ. "Ja men du vet han glada killem med japanskt ursprung"... För för mig är det samma sak som att folk nu på universitetet referar filk till varifrån i sverige de kommer. Hon från skåne kan jag få vara om folk inte känner till mitt namn... Men att använda de som ett uttryck över personer håller jag med dig om är inte okej. Absolut, jag håller helt med dig. Jag tror att det som irriterade mig mest igår var att man sa Mr. Japan, Japan, Japanen osv. om svenska Yoshio och nonchalant skulle få mig att förstå vem de menade. Om jag nu inte hört talas om Yohio alls och började zappa på tvn efter japaner,... hade det var lika logiskt då eller? hahaha nej, luften gick ur mig igår och jag blir så jävla trött på människor som inte kan lära sig Yohio medan de kan säga LG om inte Lady Gaga, MJ om inte Michael Jackson, 1D om inte One Direction, Laleh, Magnus Uggla... vad är skillnaden när en ny kille med artistnamnet Yohio dyker upp? Nej då är det plötsligt svårt och ointressant och lägga namnet på minnet och fortsätta skriva "japanen" för då fattar ju alla svenskar. 3 feb, 2013 15:46 |


Mugglarportalen